Jump to content

Taxi


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Heeft er hier iemand wel eens een heel ritje in een taxi gehad met chauffeur? puh2.gif

Ik denk niemand, is heel saai. puh2.gif Maar als er wel mensen zijn die dat gedaan hebben heb ik een vraag. Als je z'n heel reisje neemt gebeurd er onderweg dan raare dingen? Zoals taxi wordt gestolen of de taxi crasht of iets anders?

Groeten Ikke

Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen de chauffeur zegt dat hij door moet rijden knalt hij overal tegenaan :puh:

Als je trouwens de taxi belt van Roman vertelt die chauffeur grappige dingen en als je tegen hem zegt dat hij door moet rijden en hij knalt dan ergens tegenaan zegt hij soms "Don't tell roman about that my friend" :schater: Maar verder gebeurt er niks bijzonders

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Als je tegen de chauffeur zegt dat hij door moet rijden knalt hij overal tegenaan puh2.gif

Als je trouwens de taxi belt van Roman vertelt die chauffeur grappige dingen en als je tegen hem zegt dat hij door moet rijden en hij knalt dan ergens tegenaan zegt hij soms "Don't tell roman about that my friend" schater.gif Maar verder gebeurt er niks bijzonders

Yep, maar ik bedoel als je gewoon een normale gele taxi neemt met chauffeur en gewoon niks doet en er in blijf zitten. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, er kan zoveel gebeuren. Er kan ook niks gebeuren. Ik heb ook wel is een half uur stilgestaan nadat 'ie ergens tegen aan reed, in de hoop dat 'ie nog ging rijden, maar helaas.

Meestal zal er niks spannends gebeuren, mss wat kleine ongelukjes, wat standaart zinnen van de taxi driver enzo.

Zodra je schiet zal de chauffeur uitstappen en je achterlaten, dus daar heb je ook niks aan. :puh:

Het is wel een manier om Liberty City is van een andere kant te zien, namelijk door een autoruit. :puh: Al heb je dat na een paar minuten ook wel weer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, er kan zoveel gebeuren. Er kan ook niks gebeuren. Ik heb ook wel is een half uur stilgestaan nadat 'ie ergens tegen aan reed, in de hoop dat 'ie nog ging rijden, maar helaas.

Meestal zal er niks spannends gebeuren, mss wat kleine ongelukjes, wat standaart zinnen van de taxi driver enzo.

Zodra je schiet zal de chauffeur uitstappen en je achterlaten, dus daar heb je ook niks aan. puh2.gif

Het is wel een manier om Liberty City is van een andere kant te zien, namelijk door een autoruit. puh2.gif Al heb je dat na een paar minuten ook wel weer gezien.

Ja, dat denk ik ook puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de achievement "It'll cost ya" een hele rit gemaakt met een taxi, maar dat doe ik niet meer hoor. Meestal, als ik een taxi neem, spoor ik 'm aan tot haast, of ik sla de rit over. Er gebeurd weinig echt boeiends.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de achievement "It'll cost ya" een hele rit gemaakt met een taxi, maar dat doe ik niet meer hoor. Meestal, als ik een taxi neem, spoor ik 'm aan tot haast, of ik sla de rit over. Er gebeurd weinig echt boeiends.

Kheb anders wel eens gehad dat de taxi-chaffeur bij mij moest haasten. en toen knalde deze tegen een Primo aan. en deze vloog dus in brand :7 en ontplofte bij de taxi. dus had die taxi een ingedeukte wielkast (y)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...