Jump to content

Niko is a nice man.


GTAKevin023

Niko is a nice man.   

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Is Niko echt een aardige man?

    • Ja
      23
    • Nee
      8


Recommended Posts

Ja hoor, ik vind het wel een aardige jongen. Het is eerder zielig voor hem dat ie in de oorlog heeft gevochten. Het is alleen niet zo goed dat hij zoveel mensen gaat vermoorden in LC. :7 Als ik hem was had ik een normale baan gezocht. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, volgens mij wilde Nico niet eens in de criminele pad terrecht komen, hij dacht dat die een goed leven zou leiden in Liberty City altans. Dat had Roman gezegt :puh:

Ja, daar heb je gelijk in.

Niko is naar LC gekomen om een leuk bestaan op te bouwen. Maar omdat Roman wat in de schulden zat en wat problemen had is Niko ook in die problemen terrecht gekomen dus op het verkeerde pad. Als hij op het goede pad was gebleven was het een goede man geweest.

Aanpassing vanwege dat sommige denken dat ik het verhaal wat verklap, maar ik ging er vanuit dat iedereen hem snapte.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Niko is zeker geen aardige man. Vanaf dat hij in een bedreigende situatie komt vermoord die iedereen, dat kan je niet erg aardig noemen. Hij wordt vaak wel in de misdaad getrokken en hij lijkt het vaak ook tegen zijn wil te doen, maar hij doet het toch. Moest Niko in het echt bestaan zou ieder van ons hem levenslang gunnen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niko is een man met een goed hart. Persoonlijk vind ik GTAIV de beste uit alle Grand Theft Auto series.

Zelf ben ik Russisch en als ik dan kijk hoe Rockstar de personages heeft gemaakt en dan bedoel ik hoe ze russisch praten is het echt geniaal werk!

Rockstar heeft dit beter gedaan dan Hollywood met hun neppe russische personages en dat neppe accent wat zij in hun films doen.

Verder is het gewoon een geniaal spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Niko is veel te goedgelovig, hij doet alles wat er van hem gevraagd wordt. Soms heb je gewoon het gevoel dat hij geen eigen wil heeft. Alles wat hij doet is uit wraak of in opdracht van een ander..

Ik vindt hem meer neutraal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...