Jump to content

Tekenfilmseries van toen we nog ukkies waren


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    20

  • Cheers.

    18

  • Dotz

    16

  • GuitarGuy666

    9

Vroeger was er tenminste nog iets zinvols op TV voor kinderen. Hier een aantal series die ik in mijn kinderjaren vrijwel dagelijks keek.

Wacky Races, een geweldige cartoon serie over een aantal racers, met vooral Dastardly en Muttley.

http://www.youtube.com/watch?v=j3cLSnzN-p0&translated=1

En natuurlijk Courage The Cowardly Dog.

http://www.youtube.com/watch?v=V9xVPhIUfvA&feature=related

En hier ben ik natuurlijk ook mee opgegroeid.

http://www.youtube.com/watch?v=rXTnsr_jxQw

En laat ik deze ook maar niet vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger keek ik ook altijd:

Kids from room 402

Pokemon

Digimon

shin Chan

Boes

Alfred j kwak

Dragon Ball Z

Stoomlocomotief ding

Courage The Cowardly Dog.

En ik kan me ook nog wel herinneren dat vroeger om 8 uur The Simpsons op tv kwam, toen moest ik altijd net op bed.

Ik kon toen de ondertiteling ook nog niet eens lezen, ik heb toen ooit eens aan me moeder gevraagd wat het was en die zei dat het een tekenfilm voor engelse kinderen was ofso :S

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

En laat ik deze ook maar niet vergeten.

Shiitt, keken wij daar als kinderen naar? Ik zou d'r bijna bang van worden, loooll :puh:

Dragon Ball Z, Pokemon, Power Rangers, Totaly Spies, What's with andy, allemaal goude ouwe die je de hele dag kon kijken en er de volgende dag op school over na kon praten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En laat ik deze ook maar niet vergeten.

Shiitt, keken wij daar als kinderen naar? Ik zou d'r bijna bang van worden, loooll :puh:

Dragon Ball Z, Pokemon, Power Rangers, Totaly Spies, What's with andy, allemaal goude ouwe die je de hele dag kon kijken en er de volgende dag op school over na kon praten :puh:

Harstikke bedankt voor dit filmpje! Ik keek er heel vroeger altijd met me ma naar omdat ik te bang was om het boven in me eentje te kijken :7 .

ik zocht het al een hele tijd maar ik dacht altijd dat het "kippevel" heette, maar daar kreeg ik nooit resultaten van.

Ik kan me nog herinerren dat ik erg bang was van een aflevering waar in een levende buikspreek pop zat, die je ook in de intro ziet.

Hartstikke bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, als Bassie en Adriaan weer op TV komen ga ik dat gewoon weer volgen hoor, ik vond dat altijd helemaal geweldig en volgens mij is dat niet veel veranderd. :puh: Verder vond ik Yu Gi Oh, Pokémon en natuurlijk alles van Cartoon Network (jammer dat dat nu alleen maar digitaal is :( )!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...