1974 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Door dit topic heb ik zin om alles te herbekijken van vroeger Wie niet ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Mensen die oudere programma's niks vinden? Reageren
1974 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Mensen die oudere programma's niks vinden? Tja, die heb je helaas ook nog . Maar ik had het meer over de mensen die hier iets gepost hebben . Reageren
Dotz Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Bassie & Adriaan is geen tekenfilmserie , maar ik begrijp wel dat jullie dat hierbij pleuren. Door dit topic heb ik zin om alles te herbekijken van vroeger Wie niet ? Dan zul je toch echt weer moeten gaan betalen, sommige series staan echter wel op internet.. Maar dat is illegaal. Bewerkt: 21 november 2010 door Dotz Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Aah, die oude tijd.. Ik zie dat ook veel andere mensen fan waren van Tom & Jerry, volgens mij kan je dat programma nu zien op Boomerang Reageren
Cilly Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Star Street Maple Town Alles wat hier genoemd is (Boes, Ovide, etc) Er was eens....(Wij hebben het Leven hier thuis, erg leuk!) My little pony. Freggels Wordt vervolgd. "Ik ben Pietje, 7 jaar en ik doe Donald Duck na..KWAAAAK!" Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ik mis de programma's van vroeger. Wie kent hier de Bikermice from Mars? Dat kwam op Fox Kids. Dat keek ik dagelijks. Als ik nu kijk naar de bagger die op TV komt, Fanboy & chum chum ofzo, dan denk ik nog vaak "waar gaat het heen mensen..." Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Fox kids en nog een andere zender waarvan ik de naam niet weet waar altijd engelstalige tekenfilms opkwamen zoals Tom & Jerry Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Dat zal dan Cartoon Network of Boomerang zijn . Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Dat zal dan Cartoon Network of Boomerang zijn . Cartoon network was het bedankt. Wie ken die tekenfilm nog met die hond en die 2 oude baasjes op cartoon network. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Bassie & Adriaan is geen tekenfilmserie , maar ik begrijp wel dat jullie dat hierbij pleuren. Door dit topic heb ik zin om alles te herbekijken van vroeger Wie niet ? Dan zul je toch echt weer moeten gaan betalen, sommige series staan echter wel op internet.. Maar dat is illegaal. Ik heb digitaal TV op mijn kamer. Is heel handig Reageren
Cylas Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 veel dingen die ik keek zijn al genoemd... maar is er ook niet iets met zo'n ijsbeertje ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Deze mogen natuurlijk ook niet vergeten worden. Ze zijn wel echt voor de allerkleinsten, maar ik heb er goede herinneringen aan. http://www.youtube.com/watch?v=h-9Svw9uMJs Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ha ha, zulke dingen wat ik hier nu lees brengen herinneringen op. Programma's wat ik me nog kan herinnerenen en ik leuk vond: Bassie & Adriaan, wat vond ik dat toch een leuk programma. Pokemon Buurman en Buurman, wat heb ik hier om gelachen als klein kind en nog steeds eigenlijk Tom en Jerry Kids Next Door ofzoiets, dit was op Cartoon Network dit was altijd wel een leuk programma En zo kan ik nog wel ff doorgaan.. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ook dat Bassie en Adriaan, dat is gewoon een serie die ieder kind wel een keer zou moeten zien.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.