TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Dat Bassie & Adriaan ding heb ik toch nooit gezien Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ga het kijken zou ik zeggen, 't zal je goed doen :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Naah. Hou niet zo van die NL'se cr*p. :$ Reageren
7ulian Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Wat ik vroeger geweldig vond en nu op 19 jarige leeftijd nog steeds is Dick Dastardly and Mutley In Their Flying Machines. Drie mensen en een hond die in allerlei WO 1-vliegtuigen een postduif proberen neer te halen, uiteraard zonder succes en met een overdaad aan explosies. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 pokemon en cartoon network en ik had zoon video van boes boes die heb ik volgens mijn vader zo vaak bekeken dat ie kapot ging Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Kent iemand maja de bei? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Ja, dat ken ik nog wel. Haha Reageren
.Corneria. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 - Beertje Paddington - Tik Tak - Nijntje - Hopla - Wizzy en Woppy Dit zijn nog wat tekenfilms waar ik vroeger veel naar keek. Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Beertje Paddington GEWELDIG!! dat keek ik vroeger zo vaak het was toch op nederland 3? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Wat ik vroeger geweldig vond en nu op 19 jarige leeftijd nog steeds is Dick Dastardly and Mutley In Their Flying Machines. Drie mensen en een hond die in allerlei WO 1-vliegtuigen een postduif proberen neer te halen, uiteraard zonder succes en met een overdaad aan explosies. Dat keek ik altijd op Boomerang toen ik bij een vriend vaak tussendemiddag bleef. Al die mannetjes waren wel geniale typetjes. Voor de liefhebbers; de lach van Muttley de hond: http://www.youtube.c...feature=related Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 kenne jullie nog Louie dat kwam altijd op Fox Kids een klein dik jongetje werd altijd gepest en zijn vader deed net of ie een oorlogsveteraan was. http://www.youtube.com/watch?v=ljnps51Wnqk Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 kenne jullie nog Louie dat kwam altijd op Fox Kids een klein dik jongetje werd altijd gepest en zijn vader deed net of ie een oorlogsveteraan was. http://www.youtube.com/watch?v=ljnps51Wnqk Kan ik me zeker nog wel herinneren . Leuke tijden . Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 En wat dacht je van het oude wickie de viking, of de berenboot? Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 En wat dacht je van het oude wickie de viking, of de berenboot? Wickie! Dat was pas een jeugdheld! Maar eigenlijk vooral Bassie en Adriaan, Boes Boes en Dommel. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Living with Louie!! Ik heb echt elke aflevering gekeken die ervan te vinden was! Echt een goede serie was dat! Veel beter dan die crap die nu op tv komt (Fanboy en Chumchum kuchkuch) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.