Cheers. Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 die kleine auto toch? Ja, die kleine gele auto haha dat was altijd lache maar spectaculair vond ik het niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 @Dotz: Dit moet je toch gewoon kennen! Ik weet wie je bedoelt, wat kansloos btw om daar een filmpje van te maken.. Maar dat heb ik nooit echt leuk gevonden, ik zapte hem altijd weg.. Dat was gewoon tipisch Woody Reageren
Dotz Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Er was ook zo'n tekenfilmprogramma over een wereld waarin geen ronde vormen bestonden, weet iemand wat ik bedoel? Reageren
MarkH Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Captain N sonic seabert captain Planet Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Het meest bekeken door mij blijft toch wel Spongebob Reageren
Dotz Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik werd GEK van dat programma! Die stem van hem is zóóóó irritant! ''Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, x100''! Ga toch weg! Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik werd GEK van dat programma! Die stem van hem is zóóóó irritant! ''Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, x100''! Ga toch weg! "Tartaarsuis!" Spongebob is en blijft voor mij een geweldig progamma; Lekkere droge humor, heel veel dingen komen steeds weer terug, de 'personages' zijn GEWELDIG en ik moet eigenlijk altijd wel lachen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik werd GEK van dat programma! Die stem van hem is zóóóó irritant! ''Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, x100''! Ga toch weg! En die lach.. Reageren
1974 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Spongebob, heb to liever Ren & Stimpy als het gaat om niets . Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Reageren
1974 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. Bewerkt: 1 december 2010 door 1973 Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Reageren
1974 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Draag jij wel eens een handtasje ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Ik werd GEK van dat programma! Die stem van hem is zóóóó irritant! ''Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, x100''! Ga toch weg! En die lach.. Die lach is gewoon awesome :$ Reageren
Dotz Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Oja! Dat was ook wel geinig, en ''As told by Ginger'' & ''Rocketpower!'' ook ! Hoewel die eerste ook meer een meidenprogramma was, maar alles beter dan die kerel in die ananas . Ik werd GEK van dat programma! Die stem van hem is zóóóó irritant! ''Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, x100''! Ga toch weg! En die lach.. Die lach is gewoon awesome :$ Óh alsjeblieft! Daar werd ik zo gek van! Mijn hond trouwens ook.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.