Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Draag jij wel eens een handtasje ? Ja problemen mee? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Omg ja. Dat was echt zo gay! Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 totaly spies JWZ Dat keek ik ook altijd OMG!! I AM GAY!! Reageren
1974 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Draag jij wel eens een handtasje ? Ja problemen mee? Nee hoor, ik wou alleen maar even kijken of die kast al open was . Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Teletubbies keek vroeger ook heel veel moest altijd lachen om het zonnetje. Mijn allergie begint weer op te spelen. toen ik zeven jaar was keek ik ook altijd programma beugelbekkie was dat volgens mij. Draag jij wel eens een handtasje ? Ja problemen mee? Nee hoor, ik wou alleen maar even kijken of die kast al open was . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Quote-piramide D: Iemand die Wizzy & Woppy bekeken heeft vroeger ? Bewerkt: 1 december 2010 door TekaLoca Reageren
commando Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 snapte er nooit veel van, dat frans gebabbel keek wel samson en gert en soms plop ernst en bobbie vind ik nog steeds gaaf XD Reageren
Cheers. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 ernst en bobbie vind ik nog steeds gaaf XD Dat is zo erg xD Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Vroeger heb ik ook vaak naar Bassie en Adriaan gekeken.. Geweldig! Als je me nu nog een videoband zou laten kijken vind ik dat helemaal niet erg!! Bassie en Adriaan FTW!! Reageren
Dotz Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Maar Bassie & Adriaan is toch geen tekenfilm , om eventjes consequent te zijn . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Vroeger heb ik ook vaak naar Bassie en Adriaan gekeken.. Geweldig! Als je me nu nog een videoband zou laten kijken vind ik dat helemaal niet erg!! Bassie en Adriaan FTW!! +1, nog steeds kijk ik er graag naar! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Iemand Piet Piraat? :$ Reageren
Dotz Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 (bewerkt) Iemand Piet Piraat? :$ Nee, dat programma is toch nog vrij nieuw? :$ Ik vond 't nooit zo leuk eigenlijk.. Bewerkt: 2 december 2010 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.