maikelajax Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Hallo iedereen Ik heb vandaag een mod in San Andreas v2.0 gezet en eerst een patch gedownload zodat ik hem weer volledig kon modden Nu heb ik er een politieauto in gezet maar als ik bijvoorbeeld naar het politie buro ga om er een te zoeken kom ik aaleen maar zwarte politievoertuigen tegen ipv Nederlandse politie auto. De auto is volledig zwart en heeft één zwaailamp op z'n dak. Niemand weet wat ik nu moet doen ? alvs bedankt Reageren
Niiek Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Ik denk dat je de verkeerde mod dan hebt gedownload.. Reageren
maikelajax Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Ik denk dat je de verkeerde mod dan hebt gedownload.. Ik heb al drie mods geprobeerd, blijft maar zwart ?:o Reageren
GTAisgang Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik denk dat je de verkeerde mod dan hebt gedownload.. Ik heb al drie mods geprobeerd, blijft maar zwart ?:o dan moet je misschien eens in carcols.dat kijken, daar zal het wel verkeert in staan! Reageren
DubstepKing Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ik denk dat je de verkeerde mod dan hebt gedownload.. Ik heb al drie mods geprobeerd, blijft maar zwart ?:o dan moet je misschien eens in carcols.dat kijken, daar zal het wel verkeert in staan! Open TXD Workshop en open dan NAAMAUTO.txd en kijk of er wel een NL Skin bij zit, Bewerkt: 8 januari 2011 door DubstepKing Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Nee , nee, dat heb je wel vaker, je moet carcols veranderen naar de juiste kleuren. Dat heb ik ook gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.