Jump to content

GTA IV multiplayer afsluiten


Luuknl

Recommended Posts

Hallo beste lezers,

Ik ben nu al een weekje ofzo lekker gta iv multiplayer aan het spelen, maar vroeg me af hoe je het moet afsluiten nadat je multiplayer hebt gespeeld. Ik las namelijk hier: Klikken en dan wat naar onderen scrollen, dat je voor rang 1, moet je $1000 hebben. Maar dan nu mijn vragen:

1. Kan ik als ik gta iv multiplayer en dan (team)deathmatch speel gewoon tussendoor stoppen in een game en slaat hij dan wel mijn punten op?

2. Als ik kijk bij mijn poppetje staat daar nogsteeds rang: 1 en $0. MOet ik als ik een potje heb gespeeld en bijvoorbeeld 512 dollar zou moeten krijgen eerst naar single player gta en daar gewoon opslaan als save game? Of word dit gewoon opgeslagen op het internet tijdens het spelen?

Als het niet duidelijk is graag even reactie.

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum. :)

1. Kan ik als ik gta iv multiplayer en dan (team)deathmatch speel gewoon tussendoor stoppen in een game en slaat hij dan wel mijn punten op?

Als je tussendoor stopt, dan slaat hij je behaalde punten niet op. Je gewonnen geld slaat hij alleen op als je de game-mode voltooid heb en je de ranglijst te zien krijgt.

2. Als ik kijk bij mijn poppetje staat daar nogsteeds rang: 1 en $0. MOet ik als ik een potje heb gespeeld en bijvoorbeeld 512 dollar zou moeten krijgen eerst naar single player gta en daar gewoon opslaan als save game? Of word dit gewoon opgeslagen op het internet tijdens het spelen?

Nee, als je een game-mode voltooid heb dan worden je punten op internet (via SocialClub) opgeslagen. Dus je hoeft niet terug te gaan naar SingePlayer.

Link to comment
Delen op andere websites

ok, maar wat gek, want dan zou ik mogen denken dat ik allang al wel een keertje rang 1 heb gehaald... of moet je speciaal ranked match selecteren in plaats van player match?

en zoja, wat is het verschil tussen die 2?

alleen dat je bei de ene rang krijgt en de andere niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Om levels te stijgen moet je een ranked match spelen.

oke, maar er zijn daar maar heel erg weinig matches voor ranked. ik had gisteren toevallig 1tje gevonden, maar vaaak is het er maar 1, das wel jammer. ligt dat er aan dat ik op pc speel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...