Morph1 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) lol ik weet niet wat jij allemaal doet maar ten eerste ga je een tweede bestand aanmaken alleen maar voor het wachtwoord, je kan beter gewoon de variable "UserFile" defineren als een GetPlayerName. maja als je hem zelf heb gemaakt dan kan je hem eens vergelijken met mijne en kijken wat ik doe en anders moet je me maar PMmen als het nog niet lukt want als ik hier antwoorden op ga geven dan krijgen we posts van halve pagina's duz... >>> Door VWO-er: Het is niet voor niets een forum, toch..? Je kunt altijd de BBcode gebruiken <<< maar ik wil er ook graag uitleg bij geven en dit en dat en dan die code geven maar dat vind ik gewoon te veel om in 1 keer te typen, verder had ik nog zijn OnPlayerDisconnect nodig. Bewerkt: 15 december 2010 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice-cup Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Waarom zegt pawno het volgende als ik dit heb: if(IsPlayerConnected(inputtext)) (13278) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Ik begrijp hieruit dat inputtext niet gebruikt kan worden als integer/playerid? De speler heeft voorafgaan aan deze if een getal ingevoert dat dus een playerid is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 ik begrijp hieruit dat jij wilt controlleren of het spelerid dat je in de dialoog intypt of die online is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) Je kan een integer (onplayerconnect) niet verwarren met een string (inputtext). Dus het beste wat je nu kan doen is een new maken en daarna die new een integer krijgen, en in die integer zit dan weer een string "Dus..." new getal; // Maak een new aan die leeg is getal = strval(inputtext); // Vul die lege new aan met een integer (strval = voor getallen) en in die strval(getal) zit dan die inputtext, dat een string is. if(IsPlayerConnected(inputtext) == 1) // Rest van je code Moet werken. Ik heb echter het probleem met: if(strval(inputtext) < 300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_DRED, "You have to fill in a number above 300!!"); ShowPlayerDialog(playerid,121, DIALOG_STYLE_INPUT, "Drugs:","Please type in the number of drugs","Submit","Cancel"); return 1; } Hij voert dit volgens mij wel uit, maar wat na de } komt word niet meer gevolgt... Ook komt er geen SendClientMessage/ShowPlayerDialog tevoorschijn. Bewerkt: 23 december 2010 door 1112rutger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 (bewerkt) new getal; // Maak een new aan die leeg is getal = strval(inputtext); // Vul die lege new aan met een integer (strval = voor getallen) en in die strval(getal) zit dan die inputtext, dat een string is. if(IsPlayerConnected(inputtext) == 1) // Rest van je code hier kan je ook gewoon doen new getal = strval(inputtext) if(strval(inputtext) < 300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_DRED, "You have to fill in a number above 300!!"); ShowPlayerDialog(playerid,121, DIALOG_STYLE_INPUT, "Drugs:","Please type in the number of drugs","Submit","Cancel"); return 1; } nu heb je "als het getal kleiner dan 300" je vergeet de IS if(strval(inputtext) <= 300) het is net als normaal schrijven, je moet je zinnen wel afm... Bewerkt: 23 december 2010 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Maar nu zeg je dan toch eigenlijk Kleiner dan OF gelijk aan 300? (<=) Want een stukje verderop in mijn scriptje staat het volgende, en dat werkt wel om de een of andere reden; if(strval(inputtext) < 13 || strval(inputtext) > 80) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "This number is not available."); ShowPlayerDialog(playerid,4, DIALOG_STYLE_INPUT,"Number input","Please fill in a number","Submit","Back"); return 1; } // Rest van het script Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 je kan het ook eerst gewoon proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Geprobeerd; en het werkt nog steeds niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 dan ligt het aan het stukje erboven of eronder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Stukje erboven: if(!strlen(inputtext)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_DRED, "You have to fill in a number!"); ShowPlayerDialog(playerid,121, DIALOG_STYLE_INPUT, "Number cmds","Please type in the number","Submit","Cancel"); return 1; } Het stukje eronder heeft er echt niks mee te maken want als ik dat stukje van if(strval(inputtext) weghaal doet hij het gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 Simpel je returned 1 de public word nu beëindigd en zal 1 returnen. Een return beëindigd een public/functie etc. In jou geval nu dus ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2010 Je 0.3c download link doet 't niet, zou je die opnieuw kunnen uploaden via pastebin ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2011 Je 0.3c download link doet 't niet, zou je die opnieuw kunnen uploaden via pastebin ofzo? je had gelijk, je moest eerst een account hebben op google en niet iedereen heeft dat, hij staat nu op megaupload, daar hoef je alleen eerst 45 seconden te wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goderser99 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 ik krijg deze error? D:\Gebruikers\Stefan\Desktop\samp 1\filterscripts\5.pwn(6) : fatal error 100: cannot read from file: "sscanf2" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2011 óf je heb geen scanff2 gedownload (staat in topic vermeld) óf je heb het in de verkeerde map gezet, zeg het maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.