Jump to content

Filmen met een capture card of dazzle


GekkieJ01

Recommended Posts

Goedemiddag,

Ik heb een vraag m.b.t. het filmen ( dazzle/videokaart enzovoort ).

Ik heb nu een LCD TV ( Samsung LE32A330J1 ) en ik vraag me af of daar een aansluiting op zit voor een dazzle/videokaart, m'n vader beweert namelijk van niet. Ik wil gameplay filmen d.m.v. een dazzle of videokaart ( weet niet wat het beste is ).

Wie kan me helpen, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

GekkieJ01

Link to comment
Delen op andere websites

Opnemen via een DVD speler / Blu-ray speler heb ik ook verhalen over gehoord, hoe dat moet weet ik niet. Je kan volgens mij ook wel in HD spelen en in HD opnemen, alleen moet je hiervoor heel diep (te diep) in je portemonnee graaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gameplay wilt filmen, moet je je console op de een of andere manier rechtstreeks met je PC verbinden (capture card, Dazzle, ...). Als je PC een TV-Out heeft kan je het signaal daarna eventueel nog terug doorsturen naar je TV. Je kan dan via een programma op je PC het beeld opnemen.

Ik had een tijdje terug eens een testje gedaan m.b.t. de kwaliteit van het beeld, en ik ben er in geslaagd om op te nemen in 720p (YouTube classificeert dat als HD).

Helaas ging er iets mis met het geluid, dus dat is er niet bij. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...