Jump to content

Heb ik de feeling nog?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heb je 'de feeling' nog hoor. :puh: Want dit is toch een best goed werkje maar niet perfect. Ik vind dat de kleuren nu heel dof lijken, ik weet niet wat je er mee hebt gedaan maar het mag wel wat minder dof. Dan die gekke strepen bij zijn linkerarm mogen weg, het zit in de weg en heeft geen toevoeging. Dat woord rechtsonderin mag ook wel wat beter, ik kan het zo echt niet lezen, en ik vind dat bij deze signature ook geen tekst hoeft. Verder vind ik je signature erg goed, ga zo door, als je de tips gebruikt is hij gewoon perfect.

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Het is inderdaad een beetje dof, ook ziet het uiteinde van zijn linkerarm (dus aan de rechter kan van de sig) er een beetje vaag uit. Een tekst was denk ik mooier geweest in een blok-achtig lettertype schuin links onder, als je persé een tekst wou. Verder vind ik de lens flares aan de uiteinde van de armen er niet geheel bij passen, en als laatste is de achtergrond achter het hoofd van bumblebee wit. Maar voor de rest is het een heel mooi kuntsje, vooral voor iemand die niet zo heel veel fotowinkelt.

Geplaatst:

Dat doffe is om diepte te creëren in de sig zelf en het zijn geen lens flares, zijn c4d renders die zo zijn geplaatst.

Geplaatst:

Nice! Goed geheel en met name de kleurencombinatie is top. Alleen die verticale strepen links zijn wat minder, maar ik ben dan ook niet echt op de hoogte van de laatste mode in signatureland.

Geplaatst:

Mooie signature, met name dat waas effect (blur) is leuk gedaan. Ik ben erg te spreken over die groene kleuren, past er zeer goed bij. Om diepte te krijgen kun je als goed hulpmiddel inderdaad het blur-effect gebruiken, maar doordat je de gehele signature een soort van zandkleurige (dof) effect hebt gegeven, valt dat weer weg helaas. Ik zou dan dat doffe effect op je render verminderen maar ook op donkere plekken omdat dit juist meer diept laat zien. De kleuren op dat gebied zullen dan ook wat feller naar voren komen en laat je signature nog beter uit springen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...