Jump to content

GTA IV werkt niet meer


freack

Recommended Posts

Ik heb een probleem net voor het opstarten van GTA IV

Als ik bij social club op login klik dan laad die even en dan verschijn er een foutmelding ofzo met daarop

GTA IV werkt niet meer.Altans heb ik mijn game al 1 jaar en heb ik het een week geleden nog gespeeld zonder problemen maar nu luk het niet meer.

Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • freack

    11

  • TekaLoca

    8

  • Scandax

    3

  • Hanneswasco

    2

Anders stuur je een PB naar Jacky-2007 die is moderator van het IV forum. Dus volgens mij kent ie er wat van :)

Dit hele forum is er om hulp te geven, om dit tot één persoon te beperken d.m.v. een PB is gewoon dom. Het gaat trager en is veel minder betrouwbaar (al is Jacky inderdaad een genie).

Heb je de nieuwste patch van GTA IV al geïnstalleerd? Deze kan je hier downloaden. Daarnaast zou ik eens proberen GTA IV te openen als administrator met LaunchGTAIV.exe, deze is te vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders stuur je een PB naar Jacky-2007 die is moderator van het IV forum. Dus volgens mij kent ie er wat van :)

Dit hele forum is er om hulp te geven, om dit tot één persoon te beperken d.m.v. een PB is gewoon dom. Het gaat trager en is veel minder betrouwbaar (al is Jacky inderdaad een genie).

Ik vond het gewoon het simpelste ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel me vereerd dat ik een Persoonlijk Bericht hierover heb ontvangen (en dat het wordt aangeraden) maar het is inderdaad zoals Hanneswasco al aangaf niet handig. Er zijn heel wat handige leden op het forum en één persoon kan nooit alle ins en outs weten. ^_^

Je zou kunnen proberen om Xliveless te installeren. Dit heeft bij meer forumleden geholpen, al moet ik zeggen dat ik nog nergens heb gehoord wat nu precies de oorzaak bleek te zijn.

Bij de melding "Grand Theft Auto IV werkt niet meer" moet je sowieso even wachten op de uitslag in plaats van gelijk op "Annuleren" te klikken. Dan krijg je namelijk wel een foutcode terug van Windows. Hier vindt je een overzicht van de meest gangbare foutcodes die de game kan geven, en daarbij de reden van de foutcode en de manier waarop je het (meestal) kan oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...