Jump to content

[RDR] Duel 1 kogel

Recommended Posts

Geplaatst:

zoals hierboven al staat, wil ik graag weten hoe je een kogel moet schieten in een duel. moet je dan gewoon wachten tot hij bijna zover is of is er een andere manier voor?

Geplaatst:

De beste manier hiervoor is om op zijn hand te richten en dan 1 keer te schieten. Zodra het duel begint en je dus kan richten, moet je met je marker zijn hand volgen. Net op het moment dat hij wil schieten plaats jij de marker (1 keer) op zijn hand zodat je personage gaat schieten. Op dat moment is je tegenstander "disarmed" en heb je gewonnen. Het gaat vooral om de timing dat je de marker plaatst.

Geplaatst:

Je moet vooral proberen om op zijn revolver te schieten. Schouder telt daar niet aan mee, ook niet onderarm. Puur en alleen maar de hand en revolver.

Geplaatst:

Tegenstanders pakken hun pistool altijd aan hun rechterzijde, voor jou dus links. Je moet pas schieten als hij op je richt.

Geplaatst:

Ik zet meestal al de marker op zijn hand terwijl hij nog zijn revolver aan het nemen is, maar je begint toch pas te schieten als de tegenstander zijn wapen op jou richt. :puh:

Geplaatst:

kan je niet op zijn holster schieten, als hij zijn wapen nog meot pakken? dus een kruisje op het geweer die nog in de riem zit ofzo

Geplaatst:

kan je niet op zijn holster schieten, als hij zijn wapen nog meot pakken? dus een kruisje op het geweer die nog in de riem zit ofzo

Zo snel kan je niet schieten, je moet natuurlijk zelf ook nog tijd hebben om je pistool te pakken. :puh:

Geplaatst:

dit kan gewoon hoor? XD maar ben er achter gekomen dat als je 1 kruisje zet op zijn arm ofzo, dat dead eye dan "stopt" en dan disarm je hem dus. zo is een duel makkelijk :)

Geplaatst:

Weet wel dat er bepaalde duel's in missies zijn die niet gewonnen kunnen worden door een disarm. Bepaalde mensen MOETEN doodgeschoten worden.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik vind het best wel lastig maar 1 kogel te schieten wand vaak doe ik het wel goed maar vaak schiet ik mijn hele revolver leeg :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...