Jump to content

Mp3 namen kopieren op kladblok.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forum leden ik heb een probleem , ik wil namelijk mp3 nummers op kladblok of iets ergens op kopieren gewoon de namen.Iemand een iedee hoe ik dit het beste kan doen ?Kijk uhmm :puh: (mp3) liedjes op mijn pc wil ik op kladblok zetten bijvoorbeeld 01.pokerface (de mp3 bestand) die wil ik dus op kladblok kopieren typen is veel moeite met grote albums .

Bewerkt: door musii42
Geplaatst:

Uhm... Je wilt wat? Ik (en anderen denk ik ook) snap er niks van wat je eigenlijk wilt. Probeer iets duidelijker te zijn ;)

Geplaatst:

Op de naam dubbelklikken (met een beetje geluk is meteen alles geselecteerd, zo niet dan doe je dat) en dan kopiëren en plakken in je kladblok bestandje. Sneller gaat helaas niet.

Uhm... Je wilt wat? Ik (en anderen denk ik ook) snap er niks van wat je eigenlijk wilt. Probeer iets duidelijker te zijn ;)

Ik wist dat je er niks van zou snappen of je het nu nog snapt :clown: Het is heel moeilijk om uit te leggen:)

Bewerkt: door musii42

Wat ik uit je verhaal kan halen is dat je van je mp3 bestanden de bestandsnaam in een kladblok bestand wilt kopiëren?

Edit: @bierbuikje

Dat zal niet werken omdat het de de bytes van het bestand in ASCII laat zien in kladblok, niet de naam ;)

Edit 2: @Hieronder

Ja dan wel, maar het bestand erop slepen niet :puh:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Wat ik uit je verhaal kan halen is dat je van je mp3 bestanden de bestandsnaam in een kladblok bestand wilt kopiëren?

Dat zal niet werken omdat het de de bytes van het bestand in ASCII laat zien in kladblok, niet de naam ;)

Als ik hier een mp3'tje pak en de naam kopieer heb ik wel de naam in het kladblok bestandje hoor. :puh:

Om hoeveel mp3 bestanden gaat het?

Geplaatst:

Als ik hier een mp3'tje pak en de naam kopieer heb ik wel de naam in het kladblok bestandje hoor. :puh:

Om hoeveel mp3 bestanden gaat het?

Rond de 30 35 bestanden liedjes ^^ Soms 200 of 300 :Y

Heb ik ook :puh:

Ik denk dat je zoiets zoekt zeker? (Gewoon even downloaden en checken ;))

Zo ja, download dan DirPrint ;)

Bewerkt: door TekaLoca

Ik had toch niks te doen, dus heb ik er maar een programmatje voor gemaakt :puh:

Momenteel ondersteund het programma alleen MP3 bestanden (maar als je andere formaten ook erbij wilt, moet je het zeggen).

Hier te downloaden: Klik

BC7 :)

Bewerkt: door BC7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...