GTAisgang Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) hoi, ik heb vandaag call of duty blackops gekocht en geinstalleert maar hij start niet dit geeft hij aan: dan druk ik op ja, en dan gebeurt er niks! heeft iemant dit ook? Bewerkt: 22 november 2010 door GTAisgang
K1pc0rn Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 druk is op "nee" of probeer als administrator uit te voeren
BoerTijger Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Wat lennart al zei. Lukt het niet probeer opnieuw te installeren of je pc opnieuw opstarten als je hem geinstalleerd hebt.
Davedavy Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) Ik wil me bergens mee bemoeien ofzo , maar is dit wel een legale versie van cod7? aangezief cod 7 met steam werkt....en deze niet in de steam map zit Ook zie ik aan de snelkoppelingen , dat dit niet de orginele zijn , de installatie staat er niet: Call of duty black ops mp maar: Call of Duty Black Ops - Multiplayer zoals ik heb: ( Zie bijlage ) Ik doe dit , omdat ik ( wij ) niet graag mensen helpen die dit illegaal hebben.... Bewerkt: 22 november 2010 door davedavy
BoerTijger Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Ik wil me bergens mee bemoeien ofzo , maar is dit wel een legale versie van cod7? aangezief cod 7 met steam werkt....en deze niet in de steam map zit Ook zie ik aan de snelkoppelingen , dat dit niet de orginele zijn , de installatie staat er niet: Call of duty black ops mp maar: Call of Duty Black Ops - Multiplayer zoals ik heb: ( Zie bijlage ) Ik doe dit , omdat ik ( wij ) niet graag mensen helpen die dit illegaal hebben.... zodat ik geloof kun je CoD BO ook kopen en zonder steam installeren. Daarnaast kun je de tekst + pictorgramman veranderen dus.
GTAisgang Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) Ik wil me bergens mee bemoeien ofzo , maar is dit wel een legale versie van cod7? aangezief cod 7 met steam werkt....en deze niet in de steam map zit Ook zie ik aan de snelkoppelingen , dat dit niet de orginele zijn , de installatie staat er niet: Call of duty black ops mp maar: Call of Duty Black Ops - Multiplayer zoals ik heb: ( Zie bijlage ) Ik doe dit , omdat ik ( wij ) niet graag mensen helpen die dit illegaal hebben.... zodat ik geloof kun je CoD BO ook kopen en zonder steam installeren. Daarnaast kun je de tekst + pictorgramman veranderen dus. stomme oplichters!! die marktplaats gozers! voor 10 euro gekocht ( ik heb deze patch gebruikt, er stondt dat hij zorgde dat je die error niet meer kreeg en dat het spel sneller zou starten Klik Bewerkt: 22 november 2010 door GTAisgang
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Tsjah... dit is dom Je weet als je Black Ops voor 10 euro op marktplaats ziet staan dat er een luchtje aan zit. Dus eigenlijk is hij illegaal denk en dus is het denk beter om er gewoon een in de winkel te kopen. Ik denk dat die gast gewoon via Utorrent een bestand heeft gedownload en op een CDtje heeft gebrand en op marktplaats heeft gezet.
Visser23 Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Het maakt niet uit hoe je er aan komt, we helpen niet met warez.
Recommended Posts