ihoihfuire Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Mijn probleem is als ik bijvoorbeeld een savegame download dan als ik wil spelen en dan het slot open dan staat er dat er iets mis ging ofzo...hulp aub? Reageren
zwierd Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 welke versie van gta sa heb je? als je dit niet weet moet je even kijken of je bij het menu met start enzo, staat er dan nisk links of rechtsonder? of staat er v1 of v1.1 Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2010 welke versie van gta sa heb je? als je dit niet weet moet je even kijken of je bij het menu met start enzo, staat er dan nisk links of rechtsonder? of staat er v1 of v1.1 Tja, ik heb eigenlijk 2 problemen maar eerst even dit. Er staat v.1 Reageren
zwierd Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 en de gedownlaode versie is? Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2010 (bewerkt) en de gedownlaode versie is? Die van de savegame is volgens mij 1.1. P.s. me tweede probleem is hetzelfde alleen dan met NoobMode. Bewerkt: 24 november 2010 door ihoihfuire Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Heb je het bestand wel in San Andreas User Files gezet? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 en de gedownlaode versie is? Die van de savegame is volgens mij 1.1. P.s. me tweede probleem is hetzelfde alleen dan met NoobMode. als je n00bmode gebruikt kan je geen savegames gebruiken Of je delet n00bmode OF je gebruikt je savegame niet meer en start new game Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) en de gedownlaode versie is? Die van de savegame is volgens mij 1.1. P.s. me tweede probleem is hetzelfde alleen dan met NoobMode. als je n00bmode gebruikt kan je geen savegames gebruiken Of je delet n00bmode OF je gebruikt je savegame niet meer en start new game Eerst had ik een savegame en ook al toen deed hij het niet... Oké, nog twee vragen mischien ligt het aan welke ik downloade, iemand een savegame (van deze site want die van andere site's vertrouw ik niet) die geen virus heeft en goed werkt? En nog iets, mischien doe ik iets verkeerd met noobmode? Iemand een korte niet ingewikkelde uitleg waar ik alles moet plaatsen enzo? Iemand? Bewerkt: 30 november 2010 door ihoihfuire Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.