Jump to content

Friendships


Niels707

Recommended Posts

Ik heb een probleempje met Friendships, ik snap niet helemaal wat het in houdt. Ik weet dat je dan dingen kunt doen zoals bowlen en zo maar met die 'Special Abilities' snap ik het niet meer. Kan iemand het even uitleggen?

Alvast bedankt!

Niels707

EDIT: PROBLEEM OPGELOST!

Bewerkt: door Niels707
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je alleszins veel info vinden over de Friendships, maar ik vermoed dat je daar al gekeken hebt en niet aan die tekst uitgeraakt.

Wel, als je veel activiteiten met een vriend doet zal deze zijn respect en likeness omhoog gaan voor je. Je kan het aantal % respect en like ten alle tijden checken bij je Stats, onder het kopje General, na even naar onder te scrollen. Als de like-factor van een bepaalde persoon hoger is dan een bepaald percentage dan zal deze je uitzonderlijke diensten kunnen verlenen. Zoals je ene helikopterrit geven, een gratis taxi, een auto met wapens, ... Dus door veel activiteiten te doen met je vrienden zullen zij je na een tijdje bedanken met hun special abilities. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je alleszins veel info vinden over de Friendships, maar ik vermoed dat je daar al gekeken hebt en niet aan die tekst uitgeraakt.

Wel, als je veel activiteiten met een vriend doet zal deze zijn respect en likeness omhoog gaan voor je. Je kan het aantal % respect en like ten alle tijden checken bij je Stats, onder het kopje General, na even naar onder te scrollen. Als de like-factor van een bepaalde persoon hoger is dan een bepaald percentage dan zal deze je uitzonderlijke diensten kunnen verlenen. Zoals je ene helikopterrit geven, een gratis taxi, een auto met wapens, ... Dus door veel activiteiten te doen met je vrienden zullen zij je na een tijdje bedanken met hun special abilities. ;)

Maar als ik Roman nu bel dan zegt hij dat ik meer moet bellen en dat hij dan wel eens een keer weer wat wil doen. Maar ik bel heel vaak en hij zegt het elke keer. Hoe kan dat dan want ik wil mijn 'Like' bij Roman hoger krijgen dan 13%.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je alleszins veel info vinden over de Friendships, maar ik vermoed dat je daar al gekeken hebt en niet aan die tekst uitgeraakt.

Wel, als je veel activiteiten met een vriend doet zal deze zijn respect en likeness omhoog gaan voor je. Je kan het aantal % respect en like ten alle tijden checken bij je Stats, onder het kopje General, na even naar onder te scrollen. Als de like-factor van een bepaalde persoon hoger is dan een bepaald percentage dan zal deze je uitzonderlijke diensten kunnen verlenen. Zoals je ene helikopterrit geven, een gratis taxi, een auto met wapens, ... Dus door veel activiteiten te doen met je vrienden zullen zij je na een tijdje bedanken met hun special abilities. ;)

Maar als ik Roman nu bel dan zegt hij dat ik meer moet bellen en dat hij dan wel eens een keer weer wat wil doen. Maar ik bel heel vaak en hij zegt het elke keer. Hoe kan dat dan want ik wil mijn 'Like' bij Roman hoger krijgen dan 13%.

Dat is vreemd, heb je heel lang je relatie met hem verwaarloosd? Normaal zou je gewoon wat activiteiten met hem moeten doen en alles zou in orde moeten zijn. Houd er wel rekening mee dat je vrienden niet onmiddellijk na elkaar twee activiteiten willen doen, laat daar wat tijd tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou eerst en vooral op prijs gesteld worden mocht je ons vertellen hoe je het probleem hebt opgelost? Of is het vanzelf over gegaan?

Ik belde hem op en toen stond er onderin beeld 'Roman *Duim Omhoog*'.

Toen zei hij dat ik hem moest ophalen binnen een uur.

P.S. Hoe moet ik ervoor zorgen dat dit topic sluit? Slotje of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken wordt een topic alleen gesloten als dat echt nodig is, of wanneer het vanwege een bijzondere reden dicht zou moeten. Ook kan je, wanneer je zelf heel graag wil dat een topic gesloten wordt, even dutchy3010 of mij een PB sturen met het verzoek een topic te sluiten.

Aangezien de mogelijkheid best bestaat dat er nog anderen komen die met hetzelfde issue zitten, of een vergelijkbare vraag hebben over de vriendschappen in IV, TLAD en TBOGT, laat ik het topic open. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken wordt een topic alleen gesloten als dat echt nodig is, of wanneer het vanwege een bijzondere reden dicht zou moeten. Ook kan je, wanneer je zelf heel graag wil dat een topic gesloten wordt, even dutchy3010 of mij een PB sturen met het verzoek een topic te sluiten.

Aangezien de mogelijkheid best bestaat dat er nog anderen komen die met hetzelfde issue zitten, of een vergelijkbare vraag hebben over de vriendschappen in IV, TLAD en TBOGT, laat ik het topic open. :tu:

Oke, want ik zat eerst op een ander forum en daar kwam er een slotje op als het probleem was opgelost.

Maar dan weet ik nu hoe het zit. Dank je!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuw probleem met Roman want als je meer dan bijvoorbeeld 70% like hebt bij iemand krijg je zijn speciale vaardigheid. Bij Roman is dat een gratis taxi.

Maar ik heb nu bij Roman al 60 % maar ik krijg geen gratis taxi's.

Hoe kan dat dan?

post-126987-1291230705,22.jpg

P.S. Ik heb nu 65% Like bij Roman.

Bewerkt: door Niels707
Link to comment
Delen op andere websites

Klik niet op de spoiler als je IV nog niet hebt uitgespeeld! :)

Heb je Roman dood laten gaan op het einde van verhaal? Want als hij dood is kan hij je geen taxi's meer sturen

Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar weet al wat er gaat gebeuren in de rest van het verhaal.

Dus hij leeft nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...