PrioX Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Hallo Ik zou graag een paar banners willen hebben (als ze zo heten ) Het zijn er in het totaal 14 Ik zou graag bij elke banner dezelfde kleuren en achtergrond willen hebben. #1 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Wapens Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #2 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Voertuigen Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #3 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Opdrachtgevers Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #4 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Protagonist Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #5 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Vijanden van de Protagonist Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #6 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Het verhaal Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #7 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Vice City Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #8 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Gangs Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #9 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Activiteiten Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #10 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Zij-missies Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #11 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Winkels Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #12 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: DLC Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #13 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Overige functies Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / #14 Type: Sig Stijl: Grand Theft Auto Vice City Grootte: 500x150 Afbeelding: / Tekst: Multiplayer Rand: / Kleuren: Een beetje vrolijke kleuren (Vice City) Render (optioneel): / Extra (optioneel): / Hopelijk kan iemand dit voor mij maken als hij/zij tijd heeft Reageren
matt Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 (bewerkt) Als je het wat vindt maak ik ze ook met de andere tekst er in Als je het niks vindt hoor ik graag wat ik er aan kan veranderen Bewerkt: 23 november 2010 door matt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.