PrioX Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 2 Days to Vegas Ontwikkelaar: Steel Monkeys Uitgever: / Genre: Action & Adventure Platforms: Xbox 360, PC, PS3 Aantal spelers: / Release: / Demo: / 2 Days to Vegas is een derdepersoons actie-avontuur spel waarin het verhaal een belangrijke rol speelt. Dit hedendaagse gangster spel bevat achtervolgingen, vuurgevechten en onverwachte draaiingen om het spel spannend te houden. De actie speelt zich af in verscheidene grote steden in Amerika en neemt plaats tijdens een 48-uurs periode. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Free roaming? Wanneer komt het uit? En waren deze screens er niet al toen de 360 net uitkwam? ik herken ze ergens van... Reageren
PrioX Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2010 (bewerkt) Free roaming? Wanneer komt het uit? En waren deze screens er niet al toen de 360 net uitkwam? ik herken ze ergens van... Kan best.. ik geloof dat het spel al vanaf 2003 in ontwikkeling is Ik denk dat het wel free roaming is. Hij heeft veel weg van GTA. Bewerkt: 23 november 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik vind vooral de textures tot nu toe van omgeving en voertuigen er erg goed uitzien, maar heel veel is er niet over bekend. In de spoiler een paar screens van de uitgever zelf, die er veel beter uitzien. Het is gewoon een mooie Chevy Tahoe.. Die straat, glans op de voertuigen.. En weer, hoe die voertuigen glimmen en hoe die gebouwen er omheen eruit zien. In een vroeg ontwikkelingsstadium al zulke beelden opleveren zegt wel wat over je eindproduct. Meer screens en zeer beknopte info is te vinden op de projectpagina van de ontwikkelaar. Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar, vooral vanwege de hoge beeldkwaliteit. Reageren
Royboow Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ben erg benieuwd naar deze game, inderdaad mooie (te mooie??) graphics, ziet er iig wel gaaf uit Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 *post* Je screens doen het niet? Ontopic: Ik heb eigenlijk nog nooit iets over deze game gehoord. Reageren
.Senne Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Volgens mij zijn al die screens geen screens van de game, maar renders uit één of ander 3D-programma (3DS Max en Vray?). Het ziet er veel te zwaar uit, ik geloof dat geen enkele doorsnee PC dit spel zou kunnen trekken, laat staan dat we tegenwoordig al een engine hebben die alles zo mooi weergeeft. Het chrome van die getunede wagen alleen al. Kijk maar eens naar de eerste screen van "Ultimate Baja Madness": een Hummer die er vrij mooi en realistisch uitziet. http://www.steelmonkeys.com/en/projects/baja_game en dan naar hoe het er echt in-game uitziet: http://burlington-trading.com/index.php?readmore=4 met andere woorden: I call bullshit on this one. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 @ EotR: Dat ligt aan jou, bij mij werken ze in zowel FF als Opera prima. Dit is de pagina waar ze vandaan komen, dus je kan daar ook even kijken. @ .Senne: Op zich kan ik je theorie wel begrijpen, maar de vergelijking met die Baja game klopt natuurlijk niet. De game is gereleased in '05 op alleen de PC, niks HD. 2 Days to Vegas moet een HD / next gen game worden, da's wel wat andere koek, nietwaar? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik dacht bij die screen waar je metrorails ziet eerder aan Hove Beach in GTA IV met een random ped . Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 (bewerkt) Ik weet toch echt zeker dat deze game gecanceld was een paar jaar geleden (nog voor GTA IV).. Tot mijn verdriet. Wel raar dat er nog steeds een website van bestaat en wiki pagina. Ook op YT zegt iedereen dat het klopt. Ik kan die oude nieuwsberichten nu even niet meer terugvinden... Als de game toch wel uitkomt dan ga ik hem zeker kopen! Ziet er retestrak uit! EDIT: Op DEZE site staat dat de console versies alleen gecanceld zijn, PC niet. Wat best logisch is, als je bedenkt hoe goed dit er uit ziet en hoe beperkt een console is. EDIT2: Ik denk dat de halve wereld verwarring heeft gehad met 2 days to vegas, console cancel en de volledige cancel van de game Eight days ( voor filmpje). Ook die game zag er erg goed uit. Jammer dat die gecanceld is.EDIT3: Nu lees ik weer dat Eight days, net als The Getaway 3 (Game speelt zich af in ons eigen Amsterdam!), wat een vergelijkbare game is, allebij tijdelijk gecanceld waren, maar nu niet meer. Ze waren op het zelfde moment gecanceld en 'on hold' gezet. Bewerkt: 23 november 2010 door gta master 1 Reageren
Hayte Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 @Jacky; beetje makkelijk om te zeggen dat het aan EotR te zeggen dat het aan hem ligt dat de screens het niet doen, niet? Bij mij doen ze het namelijk ook niet. Dit spel is al redelijk lang in ontwikkeling, en heeft, naast die screens, geen verdere informatie naar buiten gedumpt. Lijkt erg veel op de volgende Half-Life... Maareuh, ben ik de enige die het niet zó mooi vind? Zulk soort graphics zouden makkelijk op een console kunnen. De textures lijken geen diepte te hebben, de auto's zijn te clean, ik heb wel mooier gezien eigenlijk... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 @Jacky; beetje makkelijk om te zeggen dat het aan EotR te zeggen dat het aan hem ligt dat de screens het niet doen, niet? Bij mij doen ze het namelijk ook niet. Dit spel is al redelijk lang in ontwikkeling, en heeft, naast die screens, geen verdere informatie naar buiten gedumpt. Lijkt erg veel op de volgende Half-Life... Maareuh, ben ik de enige die het niet zó mooi vind? Zulk soort graphics zouden makkelijk op een console kunnen. De textures lijken geen diepte te hebben, de auto's zijn te clean, ik heb wel mooier gezien eigenlijk... De auto's zien er best wel goed uit, alleen de peds vind ik toch wat te low-poy. Daarnaast zijn de belichten en de schaduwen het ook net niet. Ook de textures op de grote gebouwen zijn erg herhalend. Aangezien het al zo lang in ontwikkeling is, een redelijk onbekende studio... Ik heb zo het voorgevoel dat het een Davilex-achtig spel wordt. Aardige opzet, maar slecht afgewerkt. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 @Jacky; beetje makkelijk om te zeggen dat het aan EotR te zeggen dat het aan hem ligt dat de screens het niet doen, niet? Bij mij doen ze het namelijk ook niet. Dit spel is al redelijk lang in ontwikkeling, en heeft, naast die screens, geen verdere informatie naar buiten gedumpt. Lijkt erg veel op de volgende Half-Life... Maareuh, ben ik de enige die het niet zó mooi vind? Zulk soort graphics zouden makkelijk op een console kunnen. De textures lijken geen diepte te hebben, de auto's zijn te clean, ik heb wel mooier gezien eigenlijk... De auto's zien er best wel goed uit, alleen de peds vind ik toch wat te low-poy. Daarnaast zijn de belichten en de schaduwen het ook net niet. Ook de textures op de grote gebouwen zijn erg herhalend. Aangezien het al zo lang in ontwikkeling is, een redelijk onbekende studio... Ik heb zo het voorgevoel dat het een Davilex-achtig spel wordt. Aardige opzet, maar slecht afgewerkt. Bedenk dat dit zeer oude screens zijn.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Die game ziet er niet zo goed uit als je mij vraagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.