MidnightMayhem Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Long time no seen. Maar nu heb ik weer een vraag. Ik wil gewoon, rustig, een DVD'tje opzetten terwijl ik in slaap dommel. Wilt m'n PS3 niet eens meewerken. Bij de 'Video' sectie zie ik wel een DVD-icoontje, en als ik daar op druk, dan blijft mijn beeld permanent zwart. Het lijkt net of mijn PS3 freezed, want ik kan hem niet uitzetten. Wat kan ik doen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Dit probleem had ik een keer met 1 bepaalde blu-ray film. Voor mij hielp het om de film in een andere resolutie te kijken (720P ivp 1080P). Het is jammer dat het wat beeldkwaliteit kost, maar het helpt vaak wel. En voor het probleem van het uitzetten van de PS3: Zelfs een PS3 werkt vaak niet zonder stroom *hint, hint* Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik heb de resolutie zelfs gekelderd naar 476p denk ik, hielp niet...Enja, maar als je gedaan hebt, zet je het toch uit? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik heb de resolutie zelfs gekelderd naar 476p denk ik, hielp niet...Enja, maar als je gedaan hebt, zet je het toch uit? Als je wat hebt gedaan zet je wat uit? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Als je gedaan hebt met spelen of film kijken? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Als je gedaan hebt met spelen of film kijken? Ik snap jou niet meer Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Als je gedaan hebt met spelen of film kijken? Ik snap jou niet meer Je zet je PS3 toch uit nadat je klaar bent met films kijken of games spelen? Reageren
Hayte Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Is dat maar met één DVD, of meerdere? En zijn dit dan dingen die jij gekocht heb in een legitiem achtige winkel, of dingen die je hebt opgepikt bij Jaap aan de overkant (of Miep op het internet)? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Lang geleden, maar ik ben niet zo actief... Het is verholpen. Er zat een fout in het opstartsysteem van m'n PS3. Ik heb in de safe-modus de bestanden hersteld en nu werkt alles weer naar behoren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.