Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Start - Uitvoeren: 'msconfig'. Ga dan naar het tabblad Opstarten en kijk wat er niet thuishoort. Misschien handig om het 'Opdracht' tabbladje even langer te maken, zodat je ziet waar het weg komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb dat probleem ook gehad. Check eerst eens of je computer adaware vrij is met Microsoft antispyware daarna moet je naar virussen scannen. Als laatste kijken of je Antialiasing en Anisotropic Filtering aan staan, zoja zet die dan uit. Als je dat gedaan heb probeer het spel te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb dat probleem ook gehad. Check eerst eens of je computer adaware vrij is met Microsoft antispyware daarna moet je naar virussen scannen. Als laatste kijken of je Antialiasing en Anisotropic Filtering aan staan, zoja zet die dan uit. Als je dat gedaan heb probeer het spel te spelen. @ Marius: Zou je die laatste 2 dingen kunnen kunnen uitleggen, wat bedoel je en hoe moet ik dat doen? in de game of in windows of wat? @McLaw: Weet jij zo wat er NIET thuishoort? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 @McLaw: Weet jij zo wat er NIET thuishoort? Als je even een screenshot kan geven van wat er allemaal op staat, kan ik er misschien wel uitvissen wat er niet bijhoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Deel 1: Deel 2: That's It.. Trouwens ik heb actboost blauw staan.. Dat leek me wel een verdacht iets.. K hoop dat je me kan helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je kunt P2P Network, actboost en dumprep uitvinken. Dan even op OK drukken en gelijk opnieuw opstarten. PS: p2pnetwork is gevaarlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je kunt P2P Network, actboost en dumprep uitvinken. Dan even op OK drukken en gelijk opnieuw opstarten. PS: p2pnetwork is gevaarlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Je kunt P2P Network, actboost en dumprep uitvinken. Dan even op OK drukken en gelijk opnieuw opstarten.PS: p2pnetwork is gevaarlijk. Ik heb actboost en p2p uitgezet.. maar dumprep staat er niet meer bij.. ik ga nu opnieuw opstarten maar ik denk dat het niet veel verschil zal maken, aangezien ik actboost al had uitgezet en hij crashte nog... nu heb ik het nie meer onder het computeren (dus msne of gewoon niks) maar wel onder het spelen van battlefield 2.. Hij loopt prima maar naa een tijdje krijg ik gewoon de blue screen of death.. Maar nu eerst opnieuw opstarten Bewerkt: 4 juli 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Gewoon, Antispyware downloaden via die link, installeren en een scan uitvoeren en alle spay/adaware deleten. Voor die andere wat voor videokaart drivers heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Gewoon, Antispyware downloaden via die link, installeren en een scan uitvoeren en alle spay/adaware deleten. Voor die andere wat voor videokaart drivers heb je? Weet ik niet zo uit me hoofd.. waar kan ik dat zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Ik wou nog even zeggen, allemaal bedankt voor het reageren, ECHT SUPER.. Hij doet het weer als tevoren en ik kan Battlefield 2 weer normaal spelen... :rolleyes: Super Bedankt Jongens (sorry voor dubbelpost heb gewoon op de eerste pagina op reageren gedrukt) :rolleyes: Bewerkt: 5 juli 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutervandervelde Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb het zelfde probleem met GTA SA. Gister gekocht in de winkel. Wanneer ik het opstart en een nieuw spel start krijg ik direct na het begin filmpje, of soms al tijdens dat filmje een blauw scherm te zien. Bij mij is alleen helemaal niets te zien verder, dus geen error meldingen of iets dergelijks. Ik heb mijn computer gescand op virussen, niets gevonden. Hoe kan dit? System Information ------------------ Time of this report: 7/14/2005, 10:38:29 Machine name: MASTER Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: MEDIONPC System Model: MS-7012 BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Memory: 512MB RAM Page File: 351MB used, 896MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik weet denk wel waardoor dit komt, een paar stekker van je monitor zitten er niet goed in, dit krijg ik ook wel eens, je moet goed controleren, zitten ze er goed in, dfan comp opnieuw opstarten en dan moet hij het weer goed doen, ik heb dit wel eens gehad dit moet het wel zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Best wel heel toevallig dat hij wel gewoon normaal kan internetten maar niet GTA SA kan spelen dus het kan denk ik niet aan de stekkers liggen. Je moet eens voelen aan je pc kast bij het starten van GTA SA of hij heel warm word. Zo dan moet je een betere koeler aanschaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.