Martinus.Design Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Gezocht een computersysteem. Budget: €650 Doel: Gamen, 3D Modellen maken, Scripten , websitemaken Desktop: Dekstop met minimaal 21´´ monitor Merk pc of samengesteld: Samengesteld voor zelfbouw Benodigde randapparatuur: Boxen + subwoofer systeem, muis, toestenbord, headset, tekentablet, webcam Besturingssysteem: microsoft windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nee Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): Amd en Ati Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: azerty Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen extra kooling voor de hete hier in spanje alvast bedankt. Bewerkt: 24 november 2010 door Martinus.Design Reageren
Hayte Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Ehm. Ik weet niet of azerty/alternate wel verzenden naar Spanje... Welke spellen wil je dan eigenlijk spelen? Reageren
Martinus.Design Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Nee je hebt gelijk maar ik kan de producten kopieeren en dan bij de spaanse websites kijken. En de games zijn GTA 3, VC, SA, 4 en Sims 3, True Crime, Need for Speed. Reageren
rienie Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik denk dat je dat niet zou redden als je 650 euro hebt en nog windows 7 wilt en lekker geluid systeempje, muis , toetsenbord, scherm. Daar ben je dan al ongeveer 600 euro voor kwijt. En dan heb je niet eens kwaliteits zooi. Je zal toch echt wel zo'n 1000 euro of meer nodig hebben. Reageren
Hayte Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Dat zal inderdaad niet werken. Zo'n 150 euro voor een scherm, 30 euro voor flut toets en muis, 50 voor flut geluidssysteem, 100 voor Windows 7, zo'n 50 euro voor tablet en webcam (heb er geen verstand van, is maar een schatting), 20 euro voor headset. Dan kom je uit op 300 euro, dus nog zo'n 350 over voor hardware. Het is bijna onmogelijk daarvoor een fatsoenlijk systeem te maken met jouw eisen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.