Silverbyte Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Ik heb er gemengde gevoelens bij. Enerzijds vind ik dat de effecten goed gelukt zijn, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat er iets mist. Het kan zijn dat de signature bij sommige mensen overbelicht oogt, maar dit is grotendeels afhankelijk van je beeldscherminstellingen.Reacties zijn natuurlijk welkom. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Niks persoonlijks of wat dan ook Silverbyte, maar ik vind deze signature gewoonweg lelijk. Rare kleureffecten, rechtsonder een heel leeg gat, je naam springt er niet echt uit, en ik kan niet opmaken wat dat ding achter Optimus voor moet stellen. Reageren
Dotz Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Relax, het is OP! Dat kan niet anders dan übervet zijn! Alleen CG ziet ergens jouw naam staan? Kan hij me dan ook eventjes vertellen waar precies? En Optimus' hoofd vind ik een beetje vreemd, en dat roze bij zijn rechterhand ook. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Mooie signature. Deze hele signature is mooi opgevuld met leuke kleuren en effecten. De 'lege hoeken', volgens Cuban Gangster, vind ik juist passen in deze signature. Anders is het namelijk wel erg druk. Er zit mooie diepte is, dus gewoonweg goed gedaan. Het enige dat ik er niet aan snap is dat blauwe ding rechts boven, wat moet dat inhouden? Tekst is overigens ook mooi, niet opvallend, goed font en goede kleur, mooi! 8,5/10. @Dotz: Tekst staat links naast het blauwe hoofd, op de rode ding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.