Ultimate-Killer Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Hallo allemaal! Ik zoek de TXD en de DFF van die ene cop outfit die special die je kan vinden in de kledingkast Wie weet die? want ik heb het nodig om ze aantepassen B.V.D Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Het is hier ook een dooie zooi Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Het is hier ook een dooie zooi True. Bij de player.img in de gtasa/models/ map en dan de files policeshirt.txd de policetr.txd de policeshirt.dff en de policetr.dff Voor het hoedje evt cappolice.txd en cappolice.dff Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Het is hier ook een dooie zooi True. Bij de player.img in de gtasa/models/ map en dan de files policeshirt.txd de policetr.txd de policeshirt.dff en de policetr.dff Voor het hoedje evt cappolice.txd en cappolice.dff Aai ik heb namelijk zo,n skin met kleren alleen hoe krijg ik dat er in? moet ik de kleren opsplitten in delen ofzo? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Gedownload of zelf gemaakt en jij moet het nog in de juiste bestanden zetten? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Gedownload of zelf gemaakt en jij moet het nog in de juiste bestanden zetten? Downloaden en ik heb alleen de TXD en DFF failtjes Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik denk dat je wat moet knippen en plakken om het allemaal goed te krijgen, maar dat zal een lastige klus worden. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Ai jammer! is er ook een mod zodat CJ word veranderd naar Ped zonder iets te hoeven doen? dus niet dat Ped changer of BC7mod (BC7m werkt niet bij mij) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.