Jump to content

ik heb even een vraagje


tim1995simon

Recommended Posts

Hallo,

ik heb even een vraagje als ik gta 4 speel op de computer.

Dan word het beeld ineen keer heel vaag en blijft stil staan je zit dan alles heel

langzaam voorbij gaan allen de auto waarin je zit zie je dan niet meer.

En soms krijg ik ook midden in het spel ineens een fout melding resc 10 ofzo en dan sluit hij af.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

me systeem kan gta4 aan en ik heb de grafieks ook al is heel laag geprobeert te spelen

groet

tim

Link to comment
Delen op andere websites

Namens de crew als eerste maar even: welkom op het forum, tim1995simon! :tu:

Flitskikker's InfoTool is een klein programmaatje van één van de forumleden (inmiddels ook crewlid) waarmee je gemakkelijk alle eigenschappen van je PC kan samenvatten. Het programma heeft een heel belangrijke en handige functie aan boord waar we hier op het forum veel gebruik van maken: Namelijk de optie om het overzicht van je PC eigenschappen in BBcode weer te geven, zodat je niet zelf met de forum editor hoeft te gaan prutsen om het netjes en overzichtelijk op het forum te zettten. Het programma is Nederlandstalig en gratis verkrijgbaar. (Niet illegaal)

Je kan het downloaden op deze website. Als je vragen hebt over het installeren ervan of hulp nodig bij het gebruik, kan je al je vragen stellen in dit topic.

Dit onderwerp heb ik even voor je verplaatst naar het IV: Technische Problemen forum, waar het beter thuishoort en waar de technische forumleden vaak lezen om te zien of er nog forumleden hun hulp kunnen gebruiken. In 99% van de gevallen succes gegarandeerd. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt boertijger

Hij werkt nu normaal heb de grafhics nu lager,

alleen wat ik wel raar vind is

Dat bij het grafhics menu staat 350/1100mb in het groen maar als

Ik dus bijv 800/1100mb kies dan loopt hij weer vast enzo licht dat vastlopen dan

Aan de grafische kaart of aan processor ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dus bijv 800/1100mb kies dan loopt hij weer vast enzo licht dat vastlopen dan

Aan de grafische kaart of aan processor ofzo

Dat kunnen wij je pas zeggen als we weten wat voor processor of grafische kaart je hebt, dus moet je even je PC specs posten (met Flitskikker's Infotool).

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dat logisch? Waarom is het minder logisch (voor hem) dat een simpele software upgrade of wat dan ook ook zou kunnen? Ik wil hiermee niet zeggen dat dat mogelijk is, alleen ben je nou wel een beetje asociaal bezig, als je het mij vraagt. Ook begrijp ik niet helemaal wat je met je post probeert te bereiken, aangezien er al een veel behulpzamer antwoord is gegeven, ook zijn we al veel verder dan die post.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...