filmpje Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Heey, Ik heb vandaag gta4 geinstaleert maar hij blijft stotteren iemand een idee voor een oplossing thankss Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Het beste is om eens de specificaties van je pc te plaatsen. Hiervoor kan je het programma Flitskikker InfoTool gebruiken. Waarschijnlijk kan je pc het spel niet aan of staan je instellingen te hoog. Reageren
filmpje Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) mijn specificaties van de pc zijn processor: Intel[r] core[TM] i7 cpu 860 2,80 Ghz Ram geheugen: 6 Gb 64 bit videokaart: nvioia geforce gt230 gr Bewerkt: 24 november 2010 door filmpje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Je hebt zeker een goede computer, al is je videokaart veel te slecht in vergelijking met je processor. Op welke settings speel je GTA IV? Wat wel eens kan helpen is deze fix. Bewerkt: 24 november 2010 door Hanneswasco Reageren
filmpje Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) maar het vreemde is als ik gta4 esisodes from liberty city opstart doet deze het wel goed maar welke videokaart raad je me aan dan Bewerkt: 24 november 2010 door filmpje Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Je zou voor een GTX 580 of HD 6870 kunnen gaan. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Zet schaduwen eens op Low of helemaal uit, kijk of het dan verbetert. Zelfs op de beste videokaarten stottert het met schaduwen op High en zeker Very High.(al lijkt je framerate prima te zijn) Als je een retail versie hebt is het ook een optie om te spelen met de 1.0.4.0 patch, die een ander systeem gebruikt voor schaduwen dat geen last heeft van stotter.(de patch die het 'nieuwe' systeem bracht zou juist de prestaties moeten verbeteren, mooi niet dus voor de meeste mensen) Bewerkt: 24 november 2010 door warhoofd3 Reageren
filmpje Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 tof mensen dat jullie de moeite hebben genomen om te helpen ik ga het proberen met de schaduw Reageren
filmpje Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 hij wordt wel beter zonder schaduw maar blijft een klein beetje stotteren denk toch een andere fideokaart Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Dan zal ik de instellingen nog wat verder verlagen, je hebt natuurlijk niet de beste videokaart. De View Distance en Detail Distance op ongeveer 10-20 zetten kan al een goed begin zijn(dan worden objecten op afstand ook minder korrelig, maar natuurlijk minder gedetailleerd). Reflecties in GTA4 zijn hoe dan ook niet echt scherp te krijgen, dus ik raad aan Reflection Resolution op low te zetten. Water Quality verlagen kan ook behoorlijk helpen. Als je wat hogere instellingen wilt kan een betere videokaart zeker helpen(Je processor is prima voor GTA4), maar verwacht geen wonderen. Geen enkele PC draait GTA4 soepel(35+ FPS) op maximale instellingen! Bewerkt: 25 november 2010 door warhoofd3 Reageren
filmpje Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 okee warhoofd3 thanks maar zou je voor mij kunnen kijken welke videokaart ik moet hebben ik heb en hpe-350nl en scherm hp x23 led beeldscherm Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 okee warhoofd3 thanks maar zou je voor mij kunnen kijken welke videokaart ik moet hebben ik heb en hpe-350nl en scherm hp x23 led beeldscherm Je zou voor een GTX 580 of HD 6870 kunnen gaan. Reageren
filmpje Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 ik ga eens kijken voor die twee thanks Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) NP. Klaag ons niet aan als je niet tevreden bent met het resultaat, zoals eerder genoemd zal GTA4 op geen enkele hedendaagse PC perfect draaien op maximale instellingen!('perfect' is subjectief, maar de meeste mensen vinden 30+FPS wel prettig) Bij veel andere moderne spellen kan een videokaart uit dat kaliber in ieder geval wel een wereld van verschil maken. Bewerkt: 25 november 2010 door warhoofd3 Reageren
filmpje Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 op welke specifie moet ik letten bij een videokaart welke zijn het belangrijks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.