Dotz Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Post hier je verlanglijstje voor Sinterklaas, Kerstmis, suprise; kortom, voor de feestdagen! Dit is de mijne: tomahawk geld laptop (maar dat komt er wss niet van..) sigaren Ik ben benieuwd naar die van jullie! Bewerkt: 24 november 2010 door Dotz Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 jaar Goldlidmaatschap voor xbox live AC: Brotherhood me vaders brommer Reageren
Royboow Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 CoD Black OPS of Gran Turismo 5 of Heul Veul snoep of Laptop of Nieuwe controller Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 waarom krijgen jullie altijd van die dure dingen? wij doen gewoon met de familie en dan iedereen €15 maar ik weet nog niet wat ik vraag?! Reageren
Niiek Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 - Red Dead redemption: Undead nightmare - Xbox live gold Kan niet wachten, krijg 4. jan ook nog eens m'n iPod Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Gezelligheid Helemaal mee eens, daar zijn de feestdagen toch ook voor? Wat maakt het nou uit wat je krijgt, als je maar kan genieten van je familie en eventueel andere familie (hangt er een beetje vanaf met wie je het viert). Ik denk dat wij ook voor €15,- lootjes gaan doen ongeveer. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Amorphis T-shirt - http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=172630&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Amorphis:%20Thousand%20Lakes&tc=SEARCH (niet bij Large maar MEtalstore hier ) Metallica vest - http://www.bioworldmerch.nl/proddetail.php?prod=META10ZHBONE&cat=0 Evangelia Heretica - http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=180751&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Behemoth: Evangelia heretica - The new gospel&tc=SEARCH (niet bij Large maar MEtalstore hier ) Vast nog wel meer, maar dit wil ik sowieso wel Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 One Happy World waarbij er gelijkheid is tussen alle landen, iedereen liev is voor elkaar en waarbij de armoede verdwenen is. Kan Sinterklaas en de kerstman ook 'ns keertje die handjes goed uit de mouw steken. oh, & gezelligheid natuurlijk. En een ps3 controller Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 toen ik zamgods zijn verlijstje zag wil ik ook wel zo'n metallica vest Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Gezelligheid idd. & Geld. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) Gezelligheid en wat geld. Bewerkt: 24 november 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 - Gezelligheid - CoD Black Ops - Geld - Xbox Live Gold En ik weet zeker dat ik dit krijg, want het ligt in mn moeders kast Reageren
Tomeken Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Het zelfde als altijd. Dat er geen koeien moeten kalven tijdens oudjaar en lekker eten natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.