Jump to content

Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de feestdagen?


Dotz

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • Cheers.

    4

  • GolfG60

    4

  • Dotz

    2

waarom krijgen jullie altijd van die dure dingen?

wij doen gewoon met de familie en dan iedereen €15

maar ik weet nog niet wat ik vraag?!

Komt omdat als je zegt 'ik heb een laptop/ps3/games/geld gekregen' dat je super stoer bent, en als je zegt 'we hebben een leuke dag gehad' dat je dan een sukkel bent.

Enigste waar de meeste aan denken als ze sinterklaas/verjaardag/kerst denken is cadeaus.

Vele verwende blagen tegenwoordig :N krijgen nooit de nek vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik iets wil moet ik gewoon sparen hoor. AC Brotherhood gaat ook niet door voor sinterklaas.

Ik heb van mijn vader 2 t-shirten gekregen die ik lang heb gezocht. Vind ik ook goed.

Met kerst krijg ik toch €50 van elk ouder. Dus samen €100 + zakgeld maand December + wat ik nog zelf heb, kan ik ACB makkelijk mee halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik iets wil moet ik gewoon sparen hoor. AC Brotherhood gaat ook niet door voor sinterklaas.

Ik heb van mijn vader 2 t-shirten gekregen die ik lang heb gezocht. Vind ik ook goed.

Met kerst krijg ik toch €50 van elk ouder. Dus samen €100 + zakgeld maand December + wat ik nog zelf heb, kan ik ACB makkelijk mee halen :)

Het was ook verder naar niemand gericht, ik sprak over iets wat ik (veel) zie onder de huidige generatie(nu 10 en 15 jaar).

Ergste is vaak nog altijd dat ze het ook krijgen, meeste kunnen wel veel geld uitgeven maar niet veel geld verdienen, ze krijgen het.

Je ziet kinderen van 11 jaar met een iPhone of een PS3 wat ze zomaar krijgen, en een half jaar later durven ze te zeggen dat ze een nieuwe telefoon of een X360 willen.

Ikzelf kan me daar gigantisch aan storen, want ze werken er vaak niet voor en weten dus niet wat voor moeite ouders voor bv. die 250 euro moeten doen.

En zodra ze iets niet krijgen stort hun hele wereld in elkaar.

Ach ja, uit eindelijk hoef ik die kinderen niet te verzorgen dus van de ene kant kan het aan mijn reet roesten, wat ik wel weet dat ik dat anders zou aanpakken met mijn eigen kinderen, die ik atm niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook verder naar niemand gericht, ik sprak over iets wat ik (veel) zie onder de huidige generatie(nu 10 en 15 jaar).

Ergste is vaak nog altijd dat ze het ook krijgen, meeste kunnen wel veel geld uitgeven maar niet veel geld verdienen, ze krijgen het.

Je ziet kinderen van 11 jaar met een iPhone of een PS3 wat ze zomaar krijgen, en een half jaar later durven ze te zeggen dat ze een nieuwe telefoon of een X360 willen.

Ikzelf kan me daar gigantisch aan storen, want ze werken er vaak niet voor en weten dus niet wat voor moeite ouders voor bv. die 250 euro moeten doen.

En zodra ze iets niet krijgen stort hun hele wereld in elkaar.

Ik agree hier mee. Hier op school lopen kinderen in de fucking 1ste met Iphone 4G's/BlackBerries rond. Ik kan me daar zo aan ergeren, en zeker als ze er over gaan opscheppen. Dan wil ik het gezicht van dat stomme kind gewoon een ezelachterwerk in duwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik krijg is zakgeld en kleren. En daarmee moet ik het doen, als ik dus iets wil zegt mijn pa: sparen!

En zo heb ik mijn eigen TV, Xbox 360, gsm, pc etc. :)

Persoonlijk zou ik het zo ook aanpakken, jongeren moeten leren sparen.

En er bestaan echt wel ergere dingen dan bv. iets niet hebben, maarja, dan zijn ze vaak niet de 'shit' en dat vinden er genoeg heel erg.

Ik agree hier mee. Hier op school lopen kinderen in de fucking 1ste met Iphone 4G's/BlackBerries rond. Ik kan me daar zo aan ergeren, en zeker als ze er over gaan opscheppen. Dan wil ik het gezicht van dat stomme kind gewoon een ezelachterwerk in duwen.

Weet je wanneer ik mij goed voelde en ermee wou opscheppen, als ik er zelf voor gespaard/gewerkt had.

Dan kan ik zeggen 'ik weet hoeveel moeite ik ervoor heb moeten doen om dit te krijgen/verdienen'.

Er is niks beters dan dat in mijn ogen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Komt omdat als je zegt 'ik heb een laptop/ps3/games/geld gekregen' dat je super stoer bent, en als je zegt 'we hebben een leuke dag gehad' dat je dan een sukkel bent.

Enigste waar de meeste aan denken als ze sinterklaas/verjaardag/kerst denken is cadeaus.

Vele verwende blagen tegenwoordig :N krijgen nooit de nek vol.

Ik zie de feestdagen vooral als een excuus om flink te feesten :bier: ! Dan krijg ik overigens geld van familie, dat ik weer gebruik om te feesten! Ik krijg dan meestal met sinterklaas €40,- ofzo, met Kerstmis wat geld van ons oma en met Oudjaar krijg ik standaard een bepaald bedrag om vuurwerk te kopen, dat geld zit de laatste tijd eigenlijk meer in feesten :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...