Jump to content

Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de feestdagen?


Dotz

Recommended Posts

Sinterklaas doen we niet echt aan, krijg wel altijd een chokolade letter en wat snoep maar verder doen we er niks aan.

Met kerst krijg ik meestal geld maar van mij hoef het niet echt al die kadootjes enzo, als het maar flink feesten is en genoeg en lekker te vreten is :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • Cheers.

    4

  • GolfG60

    4

  • Dotz

    2

Het was ook verder naar niemand gericht, ik sprak over iets wat ik (veel) zie onder de huidige generatie(nu 10 en 15 jaar).

Ergste is vaak nog altijd dat ze het ook krijgen, meeste kunnen wel veel geld uitgeven maar niet veel geld verdienen, ze krijgen het.

Je ziet kinderen van 11 jaar met een iPhone of een PS3 wat ze zomaar krijgen, en een half jaar later durven ze te zeggen dat ze een nieuwe telefoon of een X360 willen.

Ikzelf kan me daar gigantisch aan storen, want ze werken er vaak niet voor en weten dus niet wat voor moeite ouders voor bv. die 250 euro moeten doen.

En zodra ze iets niet krijgen stort hun hele wereld in elkaar.

Ach ja, uit eindelijk hoef ik die kinderen niet te verzorgen dus van de ene kant kan het aan mijn reet roesten, wat ik wel weet dat ik dat anders zou aanpakken met mijn eigen kinderen, die ik atm niet heb.

QFT

Wij vieren geen Sinterklaas meer. Kerst hebben we nooit gevierd.

Wel eten we nu op die dag gourmet of fondue.

Mijn verlanglijstje is dus niet ingevuld. Ik kan er wel onmogelijke dingen opzetten, zoals minder school, meer vrij, meer mensen die normaal gaan doen, etc. maar dat krijg ik toch niet.

In juni een nieuwe computer gebouwd (de helft zelf betaald), dus daar heb ik ook niets voor nodig. Uiteraard kan men mij blijmaken met een nieuwe iPhone of iPad o.i.d., maar ik kan zonder. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ook verder naar niemand gericht, ik sprak over iets wat ik (veel) zie onder de huidige generatie(nu 10 en 15 jaar).

Ergste is vaak nog altijd dat ze het ook krijgen, meeste kunnen wel veel geld uitgeven maar niet veel geld verdienen, ze krijgen het.

Je ziet kinderen van 11 jaar met een iPhone of een PS3 wat ze zomaar krijgen, en een half jaar later durven ze te zeggen dat ze een nieuwe telefoon of een X360 willen.

Ikzelf kan me daar gigantisch aan storen, want ze werken er vaak niet voor en weten dus niet wat voor moeite ouders voor bv. die 250 euro moeten doen.

En zodra ze iets niet krijgen stort hun hele wereld in elkaar.

Ik agree hier mee. Hier op school lopen kinderen in de fucking 1ste met Iphone 4G's/BlackBerries rond. Ik kan me daar zo aan ergeren, en zeker als ze er over gaan opscheppen. Dan wil ik het gezicht van dat stomme kind gewoon een ezelachterwerk in duwen.

Dat doet mijn kookleraar altijd :O Schept ie altijd op over zijn iPhone :duh: Mooie dingen maar ik mot er geen, worden mensen arrogant van omdat zij er wel een hebben en de rest niet. Ik heb nog steeds een kuttelefoon samen met de rest waar sommige anderen hele mooie hebben. Ik wil ook wel een smartphone, maar kom op.. 250 euro voor een simpele smartphone die nu helemaal in is, na twee jaar rijp voor de sloop en weg is je 250 euro... Dan geef ik dat geld liever uit aan CD's, okee na twee jaar misschien ook niet allemaal goed meer maar dat zijn dan weer dingen die je echt gebruikt, of nouja waar je echt trots op kan zijn.

Ik ben liever trots op een cd-collectie van 250 euro waar 50 cd's in zitten of een speciale boxset van 149 euro die je nu koopt en alleen maar meer waard word dan een mobieltje van 250 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

ik werk voor mijn geld. ik verdien zo'n 500 euro per maand. maar dan werk ik ook vaak over.

dus geld hoef ik niet. liever een kadotje ofzo. maak niet uit wat.

maar meestal is het een game voor de ps3.

ik denk er over eind dit jaar of begin volgend jaar een ipad te kopen.

als de belastingen niet nog meer omhoog gaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Bevestiging van m`n hopelijk soon to be vriendin dat ze mij inderdaad leuk vind :clown: Aangezien we al naar 2 films zijn geweest in 2 weken, en nog steeds zegt "nou tot de volgende keer weer he :D", en ze doet alsof ze me leuk vind, maar ze blijft vol houden dat ze nu echt niet toe is aan een relatie... :ch:

En een verlagingssetje voor m`n auto...

Helaas doen we hier niet meer aan Sinterklaas, dus dat laatste zal sowieso tot m`n verjaardag moeten wachten, of totdat ik zelf wat overbodig geld heb liggen...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

- Gezelligheid- CoD Black Ops

- Geld

- Xbox Live Gold

En ik weet zeker dat ik dit krijg, want het ligt in mn moeders kast

ligt gezelligheid in jou moeders kast?

Ja:P

Nee, gezelligheid ligt bij je zelf, maar ik krijg wel Black Ops en Xbox Live van mn moeder :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...