Jump to content

Windows 7 op Celeron processor?


K1pc0rn

Recommended Posts

Als we het hier over de nieuwste hebben, hij kan nog wel eens blijven hangen.

Ik draai vista op een celleron, en geloof me: die loopt nog wel wat vast :7

Dat heeft meer te maken met dat jij iets fout doet dan dat de celeron te slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 7 kan gewoon op een Celeron processor draaien. Mits het natuurlijk wel een beetje een recente Celeron is. Kom dus niet aanzetten met een Celeron 950 uit 2001, want dan kun je het wel vergeten. Maar een moderne Celeron kan Windows 7 goed aan. Windows 7 draait zelfs op de nog langzamere Atom processoren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ga denk ik Windows 7 op een Celeron Tualatin geklokt op 1.2GHz standaard proberen te installeren. Minimaal aantal MB'tjes in RAM voor de installatieprocedure om te voltooien is 512MB. Verder zijn er niet zoveel benodigdheden. Er zijn video's op YouTube van computers die slechter hebben, maar wel vloeiend Windows 7 draaien.

Windows XP vind ik in ieder geval irritant worden en onhandig. Straks even Windows 7 dualboot proberen. Misschien werkt video playback om een of andere magische reden beter :D (Windows 7 is daar meer geoptimaliseerd voor, dus misschien werkt het ook nog).

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...