Jump to content

Driving Force GT stuur: hardheid stuur is weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

vorige week speelde ik als laatst op mijn stuurtje DFGT. Sinds ik vandaag er weer op speelde, is er veel van de hardheid als je het stuur draait (de sterkte van een bocht te nemen) weg. Ik weet niet aan wat het ligt, heb al m'n games uitgeprobeerd, het probleem blijft, ook al verschillende keren mn PS3 reset...

Het probleem is dat er geen kracht meer in het stuur zit. Als ik draai voel ik geen tegenstand met het stuur meer, wat ik vroeger wel had; kan iemand me aub helpen?

Groetjes

Geplaatst:

Klinkt alsof de Force-feedback motor naar de kloten is. Heb je nog garantie? Probeer het anders met de pc, als dat kan.

Geplaatst:

Klinkt alsof de Force-feedback motor naar de kloten is. Heb je nog garantie? Probeer het anders met de pc, als dat kan.

Ook al geprobeerd; de Force feedback werkt nog uitstekend, ik voel elk hobbeltje in de weg, maar het stuur stuurt veel te gemakkelijk en snel in. Ook op de PC werkt het stuur identiek. Trouwens, vroeger kalibreerde mijn stuurtje als ik de PS3 uitzettte, nu niet meer. Ik heb nog het garantieticketje bij Game Mania, maar m'n handleiding is al zoek.

Het probleem is dat je vroeger echt moest trekken aan dat stuur. Nu stuur ik veel te gemakkelijk in.

Is er een oplossing voor dit probleem of ben ik gedoemd om terug te gaan naar de winkel?

Geplaatst:

Het is waarschijnlijk een hardware matig probleem, en dus zou ik gewoon teruglopen naar de Game Mania en vragen voor reparatie of vervanging. Er is vast wel een oplossing, maar daarvoor zal je waarschijnlijk het stuurtje voor open moeten halen. Handleiding maakt op zich niet zo heel veel uit, denk ik, gewoon een beetje creatief worden. "Die zat er niet bij, er was alleen een digitale handleiding op het internet".

Geplaatst:

Het is waarschijnlijk een hardware matig probleem, en dus zou ik gewoon teruglopen naar de Game Mania en vragen voor reparatie of vervanging. Er is vast wel een oplossing, maar daarvoor zal je waarschijnlijk het stuurtje voor open moeten halen. Handleiding maakt op zich niet zo heel veel uit, denk ik, gewoon een beetje creatief worden. "Die zat er niet bij, er was alleen een digitale handleiding op het internet".

Het is misschien raar dat ik het zeg, maar het verschil is niet zo groot, alleen voel ik dat de force in het stuur wat zwakker is, maar ik ben niet zeker dat het zo is, alleen is het naar mijn gevoel zo. Zou ik een filmpje posten om te tonen hoe het indraait? Trouwens, toen ik eens aan dat rode knopje draaide met dat pijltje, was de force in het stuur ineens weer beter, maar toch ( naar mijn gevoel ) niet helemaal terug. Ik heb er al eindeloos aan gedraaid maar toch komt het naar mijn gevoel ( :7 ) niet terug.

Naar mijn gevoel is er minder hardheid in het stuur maar het is niet gigantisch merkbaar, maar toch voel ik het. :puh:

Geplaatst:

Tsja, anders zou je nog even kunnen googlen, of de handleiding opzoeken (desnoods via internet) en opzoeken wat er staat bij "probleem oplossingen". Al heb je daar meestal geen fluit aan. "Controleer of u de stekker wel heeft aangesloten".

Geplaatst:

Tsja, anders zou je nog even kunnen googlen, of de handleiding opzoeken (desnoods via internet) en opzoeken wat er staat bij "probleem oplossingen". Al heb je daar meestal geen fluit aan. "Controleer of u de stekker wel heeft aangesloten".

Idd, misschien even bellen naar de shop. Bedankt voor je hulp! (:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...