matt Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Hier mijn allereerste tutorial. Ik hoop dat hij duidelijk is. Als er vragen zijn kun je ze uiteraard hier stellen. Ik zou graag jullie outcomes willen zien. P.S. -- Als je het .psd bestand wil hebben om te bekijken kun je mij mailen. Bewerkt: 25 november 2010 door matt Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Mooi gedaan matt Ik kan er in ieder geval iets mee Reageren
Sublime Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Bedankt, naar zoiets zocht ik eigenlijk al langer.. Maar wel irritant dat het plaatje zo lang is, mn computer is niet geweldig dus der zit onnoemelijke lag in als ik ga scrollen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ziet er heel netjes uit. Sommige afbeeldingen zijn aan de kleine kant, maar voor de rest is alles goed en duidelijk uitgelegd. M'n complimenten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Waar is 'De layer met het slotje op'? :$ EDIT: Got it :$ .. waar vind ik nou 'Gradient'? xD Bewerkt: 25 november 2010 door TekaLoca Reageren
matt Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Waar is 'De layer met het slotje op'? :$ EDIT: Got it :$ .. waar vind ik nou 'Gradient'? xD Je dubbelklikt op die layer die voorheen een slotje had, óf je klikt er met je rechtermuisknop op. Dan kies je 'blending options'. In het schermpje dat verschijnt kun je dan linksonder 'gradient overlay' kiezen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Ik snap het al, mijn PS is in het Nederlands.. Ik vind het dus niet.. Bewerkt: 25 november 2010 door TekaLoca Reageren
matt Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik snap het al, mijn PS is in het Nederlands.. Okay, ja dan kan ik je helaas niet helpen, ik heb geen idee wat die termen in de Nederlandse Photoshop zijn Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Pff, jammer.. Wou dit echt graag onder de knie hebben. Reageren
matt Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Pff, jammer.. Wou dit echt graag onder de knie hebben. Als je dit echt graag wil kunnen, kun je hier een tutorial bekijken hoe je de taal in het Engels veranderd. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Nette tutorial. Misschien dat ik het toch maar eens ga proberen in Photoshop dan. Ik gebruik hiervoor normaliter altijd gewoon MS Powerpoint, heb te weinig tijd om tutorials door te spitten. Maar deze ziet er overzichtelijk uit, mooie stukje werk matt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Pff, jammer.. Wou dit echt graag onder de knie hebben. Als je dit echt graag wil kunnen, kun je hier een tutorial bekijken hoe je de taal in het Engels veranderd. Ik heb wel CS5 he. Reageren
matt Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik heb wel CS5 he. Ik hoop dat het werkt! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Er staat alleen Nederlands tussen. Ik kan geen Engels nemen.. Reageren
matt Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Er staat alleen Nederlands tussen. Ik kan geen Engels nemen.. Ik zit over mijn opslagruimte heen, dus ik kan helaas mijn taalpakket niet uploaden. Als er iemand anders is met de Engelse Photoshop, en bereid is om de folder in C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS5\Locales up te loaden, zou je ons daar een groot plezier mee doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.