Robienske Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Telkens ik een soort van Flash toepassing wil open krijg ik een icoontje van Quicktime die gescheurd is te zien. Weet iemand hoe ik dit weg krijg ? Bij sommige internetspelletjes heb ik dit probleem ook, omdat ze gemaakt zijn met Flash. Kan iemand me asjeblief helpen wat dit is heel irritant. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Heb je de nieuwste versie van Quicktime gedownload? Reageren
Robienske Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Heb je de nieuwste versie van Quicktime gedownload? Ik heb al die Quicktime met Itunes gedownload, maar die Itunes heb ik niet nodig. En het werkt nog steeds niet. Is er niet zon gewone quicktime die ervoor zorgt dat ik die Flash dingen kan zien ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Quicktime met iTunes is goed. Hij installeerd Quicktime namelijk afzonderlijk van iTunes dus is het net zoals dat je alleen Quicktime download. Ik heb geen idee wat het dan zou zijn :blink: . Reageren
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Telkens ik een soort van Flash toepassing wil open krijg ik een icoontje van Quicktime die gescheurd is te zien. Weet iemand hoe ik dit weg krijg ? Bij sommige internetspelletjes heb ik dit probleem ook, omdat ze gemaakt zijn met Flash. Kan iemand me asjeblief helpen wat dit is heel irritant. Mag ik eens een screen van dat Icoontje? Ik begrijp niet van , Gescheurd :blink: Reageren
Robienske Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Als ik die Quicktime met Itunes had geïnstalleerd deden die Flash dingen het nog niet. EDIT: De screen Bewerkt: 29 juni 2005 door Robienske Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Meestal betekend zo'n icoontje dat het quicktime bestand niet meer bestaat. Ik weet niet of dat in dit geval kan... Reageren
Robienske Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Nee, anderen zien het gewoon. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Heb je ook de flahsplayer geïnstalleerd? (als dit het niet is weet ik het ook niet meer) Reageren
Robienske Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ja, heb ik al gedaan. Ik kan wel filmpjes op het internet bekijken met quicktime. Volgens mij moet je ergens kunnen instellen dat Mozilla/EI Flash dingen met Flashplayer opent en niet met Quicktime. Maar waar ? Reageren
Quatroking Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 duhuh, tuurlijk doen die flash dingen het niet! Je moetShockwave Flash hebben! ik wist trouwens niet dat Quicktime flash files kon draaien? Reageren
Robienske Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Werkt weer niet . EDIT: is er echt niemand die me kan helpen ? Zelfs de flash site van San Andreas werkt niet ECHTE EDIT: Sorry, gemist van knopje. Kan iemand deze post deleten ? Bewerkt: 5 juli 2005 door Robienske Reageren
Synchro Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Ik heb het nu ook Kan iemand Robienske en mij helpen ? Bewerkt: 6 juli 2005 door GoKu Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Misschien lukt het als je hier klikt. Of hier. Bewerkt: 1 augustus 2005 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.