Jump to content

Quicktime/Flash toepassingen


Robienske

Recommended Posts

Telkens ik een soort van Flash toepassing wil open krijg ik een icoontje van Quicktime die gescheurd is te zien. Weet iemand hoe ik dit weg krijg ? Bij sommige internetspelletjes heb ik dit probleem ook, omdat ze gemaakt zijn met Flash. Kan iemand me asjeblief helpen wat dit is heel irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de nieuwste versie van Quicktime gedownload?

Ik heb al die Quicktime met Itunes gedownload, maar die Itunes heb ik niet nodig. En het werkt nog steeds niet. Is er niet zon gewone quicktime die ervoor zorgt dat ik die Flash dingen kan zien ?

Link to comment
Delen op andere websites

Telkens ik een soort van Flash toepassing wil open krijg ik een icoontje van Quicktime die gescheurd is te zien. Weet iemand hoe ik dit weg krijg ? Bij sommige internetspelletjes heb ik dit probleem ook, omdat ze gemaakt zijn met Flash. Kan iemand me asjeblief helpen wat dit is heel irritant.

Mag ik eens een screen van dat Icoontje?

Ik begrijp niet van , Gescheurd :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, heb ik al gedaan. Ik kan wel filmpjes op het internet bekijken met quicktime. Volgens mij moet je ergens kunnen instellen dat Mozilla/EI Flash dingen met Flashplayer opent en niet met Quicktime. Maar waar ?

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt weer niet  :( .

EDIT: is er echt niemand die me kan helpen ? Zelfs de flash site van San Andreas werkt niet :(

ECHTE EDIT: Sorry, gemist van knopje. Kan iemand deze post deleten ?

Bewerkt: door Robienske
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...