Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Graag via de Snipersnapperdesnapmap. Reageren
zwierd Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Click here to view the SnapMap daarzo. en aan de rechterkant is trouwens de ingang, vanaf de kaart gezien. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Click here to view the SnapMap daarzo. en aan de rechterkant is trouwens de ingang, vanaf de kaart gezien. Tnxx Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Trouwens, je hebt het over een ingang, maar waar ? Ik kan nergens het gebouw betreden Reageren
trevortjes Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Zover ik weet kan je er ergens in bij tbogt en tlad maar heb je er niks te zoeken omdat er wel een lift is maar die werkt niet ;p (dacht ik :O) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Trouwens, je hebt het over een ingang, maar waar ? Ik kan nergens het gebouw betreden Ga naar het oosten van het gebouw. Daar zal bij een security guard een marker te zien zijn, ga daar in staan waarna je de actieknop (op de PC is dit standaard E) moet indrukken. Daarna zal je op de top van het gebouw staan, samen met enkele andere toeristen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.