Niels707 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Zit er een parachute in GTA IV? En zo ja, hoe kom je er aan? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Er zijn alleen parachutes in TBOGT Reageren
Niels707 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Er zijn alleen parachutes in TBOGT Wat betekent TBOGT? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Dat is de 2e uitbreiding van GTA IV The Ballad of Gay Tony Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Dat is de 2e uitbreiding van GTA IV The Ballad of Gay Tony Eigenlijk 3e heh TLAD kwam eerder dan TBOGT 1. Gta IV 2. Gta IV: The Lost And Damned 3. Gta IV: The Ballad Of Gay Tony Reageren
Jarno91 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik had het over de uitbreidingen en GTA IV is geen uitbreiding.. ik zei dat TBOGT de 2e uitbreiding is TLAD is de 1e en TBOGT is de 2e Reageren
PrioX Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Waarom neem je niet even een kijkje op WikiGta ? Je kan hier alle info vinden over elke GTA! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik had het over de uitbreidingen en GTA IV is geen uitbreiding.. ik zei dat TBOGT de 2e uitbreiding is TLAD is de 1e en TBOGT is de 2e Hahaha Als je het zo ziet wel ja Wel een uitbreiding van Rockstargames van Grand Theft Auto zelf HAH! Of niet? BOEIE!! Reageren
Niels707 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik hoefde alleen maar te weten wat die afkorting betekent en of er parachutes zijn in GTA IV (zonder uitbreiding). Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Nee die zitten er niet in. Als je de uitbreiding installeerd ook niet. En mensen, zeik toch niet zo. GTA IV = hoofdspel. The Lost and Damned + The Ballad of Gay Tony = DLC, uitbreidingen dus. Reageren
Niels707 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Nee die zitten er niet in. Als je de uitbreiding installeerd ook niet. En mensen, zeik toch niet zo. GTA IV = hoofdspel. The Lost and Damned + The Ballad of Gay Tony = DLC, uitbreidingen dus. Bedankt voor het duidelijke antwoord! Reageren
Sebas-Gamer Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 PLEAS HELP MY als ik een parachute heb gedaan met die code hoe krijg ik hem dan op mijn rug!!!!!!!!!!!! ik krijg de cheats wel en dan staat er in de boven hoek CHEAT ACTIEVED o.i.d. maar ik weet niet waar ik op moet drukken om hem op mijn rug te krijgen (het is op de pc) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Op de 360 is het naar mijn weten naar de wapenslot gaan (bij een Cheat gebeurt dit denk ik ook automatisch) en vervolgens op de RT duwen. Het zou me logisch lijken mocht dit zich ook naar de PC vertalen, dus dat je op de knop moet duwen die jij hebt ingesteld om te schieten, normaliter zou het LMB zijn. Reageren
Spartecus Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Er zijn inderdaad geen parachutes in GTA 4. Maar er toch nog wel een mod die het mogelijk maakt. http://www.youtube.com/watch?v=qpQwpQfEgLQ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.