Jump to content

Hmmmm

Recommended Posts

Geplaatst:

Een aparte maar toch mooie sfeer. De kleuren zijn prachtig met de effecten er bij. Ik zou alleen de witte lijn in het midden wegwerken en iets meer kleur brengen aan de linkerkant.

:tu:

Geplaatst:

Een aparte maar toch mooie sfeer. De kleuren zijn prachtig met de effecten er bij. Ik zou alleen de witte lijn in het midden wegwerken en iets meer kleur brengen aan de linkerkant.

:tu:

Hehe, die witte lijn is een bliksemschicht, vond dat wel goed staan!:)

Geplaatst: (bewerkt)

Normaal gesproken laat ik m'n gedachten gewoon in m'n hoofd, maar bij het zien van dit zei ik toch echt 'oh wauw'. Ik vind het echt een prachtig werkje. Geweldig gesmudged en een heel mooi licht toegepast onderin. 10/10 :tu:

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Geplaatst:

Vind hem ook goed geslaagd. Alleen linksonder is het wat minder 'rokerig', en de vogel mag er wel wat meer uitspringen, dat lijkt me wel cool. Net iets fellere kleuren en dat oranje wat er overheen zit erachter zetten. :tu:

Geplaatst:

De signature ziet er wel aardig uit, maar is naar mijn mening veel te vaag. Het enige dat ik erin zie is die vogel, en de rest moet lucht voorstellen neem ik aan? Ik moet wel zeggen dat de lichtinval erg mooi gedaan is. De kleurencombinaties zijn ook leuk gedaan, maar de signature is eigenlijk nog een beetje leeg. Dit komt natuurlijk niet door de kleuren, maar omdat er alleen maar een vogel in zit. Zo kan je linksboven misschien wat tekst zetten zodat de signature wordt opgevuld. Een kleine border had er ook wel om heen gemogen trouwens. 7/10.

Ik heb er geen/weinig verstand van, maar ik vind hem super :tu:

Post dan ook gewoon niet. Regels doorlezen..

Geplaatst:

Hmmmm, apart, mysterieus. Mooi dat wel! Ik had de papegaai er toch meer uit laten springen(vliegen), vooral omdat je zulke mooie kleuren in je signature hebt gebruikt. De papegaai is nu zo bedolven onder je smudge en andere effecten. Ik zie ook wat plekken waar je zeer mooie belichting had kunnen creëren om je signature een soort van special effect te geven en dat is wat ik nu een beetje mis. Het idee is leuk, maar het middelste gedeelte springt er niet echt uit. Dat je daar aandacht aan hebt besteedt zie ik, met de bovenstaande tips zou je het alleen nog extra kunnen versterken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...