Jump to content

BMW M5


ahamed

Recommended Posts

Een specifieke vraag:

Waar vind je de bmw m5(mod op deze site) terug in vice city, eenmaal geïnstalleerd? Ik heb er echt geen flauw idee van. Ik weet dat deze bmw de auto "virgo" vervangt, maar waar kan je die bmw m5 nu terugvinden? Ik heb vroeger al eens een andere carmod toegevoegd. Die staat nu altijd in de sunshinegarage, zou het misschien kunnen dat je maar één carmod kan toevoegen??

Wie kan mij hier een antwoord op geven?

Dank u very much

Ahamed

Bewerkt: door ahamed
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de virgo hebt vervangen door de BMW, dan is nu elke Virgo een BMW (logisch).

De Virgo is een normale auto, dus de BMW zou gewoon door de stad moeten rijden. De virgo kom je niet zo vaak tegen, misschien dat je hem daarom nog niet gezien hebt. Als je hem na een poos nog steeds niet gezien hebt, dan moet je even nagaan of je hem wel goed geïnstaleerd hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de virgo hebt vervangen door de BMW, dan is nu elke Virgo een BMW (logisch).

De Virgo is een normale auto, dus de BMW zou gewoon door de stad moeten rijden. De virgo kom je niet zo vaak tegen, misschien dat je hem daarom nog niet gezien hebt. Als je hem na een poos nog steeds niet gezien hebt, dan moet je even nagaan of je hem wel goed geïnstaleerd hebt.

Dat is het niet.

De Virgo krijg je bij sunshine auto's.. Als je hem direct wilt moet je een Garage Editor gebruiken. Die kun je hier downloaden samen met de Vice City Ultimate Trainer

Hiermee kun je de BMW5 in je garage plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. De Virgo moet je wel brengen als je die lijsten wilt voltooien. :)

ja duh! :huh:

maar je moet wel eerst de vigro vinden...

en als je hem niet kan vinden, ja dan heb je pech.

meestal rijdt de vigro in downtown bij die negers rond.

of je gebruikt inderdaad de ultimate trainer en zet zo de vigro erin.

het voordeel daarvan is dat je niet hoeft te zoekken en dat je zelf de kleuren kan kiezen. :D

ik heb zelf ook de ultimate trainer, maar me teleporter doet t niet.

ik heb er dan nix aan :D want ik heb altijd nog een jetpack :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

das grappig; iedereen komt die virgo amper tegen, ik ook toen ik hem nodig had, maar nu is er bijmij een virgo-rage! Je kan je kont niet keren of er rijd een virgo tegen je aan! Ligt dat aan instelling in je GTA? Kan je dat niet ergens instellen ofzo zodat die virgo vaker voorkomt op straat? Dat moet kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...