antwan Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hey hoe cheat je een 4 persoons heli of een 2 persoons heli alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) ben je zeker dat er een cheat voor bestaat? Bewerkt: 28 juni 2005 door alreadytoken1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
antwan Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ben je zeker dat er een cheat voor bestaat? moet er tog zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ehm hoe weet je zo zeker dat het kan? Misschien heeft het hele spel niet eens de benodigde functies daar voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 was dat tegen mij of antwan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) mijn reply lijkt niet echt op een antwoord naar jou toe EDIT: @*****MARCO*****: nee het was niet tegen alreadytoken1 Bewerkt: 28 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) was dat tegen mij of antwan? Voor jou dat kan je zien, hij deed een quote bij jou. Er zijn volgens mij geen codes hier van want ik heb net voor je gezocht,en heb niks gevonden. Bewerkt: 28 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) antwan ik denk niet dat er een cheat is dat je een helikopter kan voor 4 personen. Maar volgens mij maar ik weet het niet zeker ik zal het zelf nog eens gaan proberen, dat je met de police Maverick wel met 4 personen in kan omdat ik 4 deuren erin zag. Cheats: zover ik weet niet voor helikopters. Bewerkt: 28 juni 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Waar heb je het gehoord? Ik ken geen andere cheat dan De Hunter cheat. 2 persoons? :blink: Hoe zal dat eruit zien? Ik denk niet dat de cheat bestaat anders moet maxbot het allang gevonden heben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) nee, ik bedoelde wat lounger geschreven heeft oeps GoKu en .levi. waren me voor sorry Bewerkt: 28 juni 2005 door alreadytoken1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wow wat een troepie :o ff voor de duidelijkheid: er is geen cheat voor meerdere mensen in een heli... ALS het spel meerdere mensen in een Heli ondersteund, dan valt het wel te MAKEN dat bijvoorbeeld homies jou in een Heli volgen.... Vraag mij niet HOE :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WestCoast_Dude Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Haha , :lol: Der is geen cheat voor . kdenk dat er wel ooit is een mod voor uit komt :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Een mod voor een cheat?? Hoe kan dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) @Little Mister: Een mod om meerdere persoons heli's te maken natuurlijk <_< Hier wat onderzoek: ; 1) Spawn een Police Maverick ; 2) Prop een ventje achter het stuur ; 3) Prop een ventje in passenger seat 0 00A5: $MyHeli = create_car #POLMAV at 2278.587 -1259.032 23.99388 ; 1) 0129: $MyDriver = create_actor 24 #OMOBOAT in_car $MyHeli driverseat ; 2) 01C8: $Mypass0 = create_actor 24 #ARMY in_car $MyHeli passenger_seat 0; 3) Code-line 2 is eigenlijk van een auto, ik weet niet of het werkt voor een heli.... Bij auto's werk het als passenger_seat 0, passenger_seat 1 etc etc. Bewerkt: 28 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) in theorie is het mogelijk maar in pratijk :rolleyes: @lounger dat kan ook maar ik vertel je het dat gaat tegenvallen Bewerkt: 28 juni 2005 door burpicane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.