MATHIJS Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Hey Mensen! Heb weer wat errors die ik niet kan oplossen Errors: C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(184) : error 017: undefined symbol "udb_encode" C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(742) : error 021: symbol already defined: "strtok" C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(757) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(760) : warning 203: symbol is never used: "ret_memcpy" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Script: [Removed] Heel erg bedankt als je me kan helpen EDIT : Link naar Script weg gehaalt Bewerkt: 26 november 2010 door MATHIJS Reageren
Morph1 Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 voor de eerste error download je dutils en dudb erbij, haal je "#include <dini>" weg en vervang je door "#include <dudb>" alleen dudb al zorgt er ook voor dat dini en dutils worden geincluded, en udb is een functie van dutils geloof ik. ten tweede gebruik je al dcmd, dat is goed maar daarbij gebruik je ook nog eens strtok, ik heb geen ervaring met strtok dus al die codes can je vervangen naar dcmd codes, als je dat niet kan moet je me maar ff pmmen. en voor die laatste warning moet je gewoon onder je defines van je kleuren dit regeltje zetten : #pragma unused ret_memcpy Reageren
MATHIJS Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 (bewerkt) Heb nu wat dingetjes weg gehaalt en krijg nu deze errors : C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(707) : error 021: symbol already defined: "strtok" C:\Users\Mathijs\Desktop\[Name] Server\gamemodes\NewScript.pwn(722) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Script : [Removed] en kan die dini niet weg halen want dat veroorzaakt meer errors Bewerkt: 26 november 2010 door MATHIJS Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Helemaal onderaan je script moet je even strtok weghalen, dat zit namelijk al in dini.inc. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Bedankt het heeft geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.