Jump to content

My Beautiful Dark Twisted Fantasy


NandroDavids

Recommended Posts

Zo, hij is er dan hoor...'t nieuwe album van Kanye West. Ik zei laatst in Wat luister je nu? al dat ik 't af en toe heerlijk vind om zijn muziek even snoeihard te draaien. Ik was dan ook erg benieuwd naar 't nieuwe album.

Ik was de datum van release wel vergeten, maar gelukkig had zelfs DWDD er aandacht voor. De Volkskrant gaf 't album vandaag ook 5 sterren, wat niet vaak gebeurt...'t album is nu al een hype.

Maar goed, ik heb 'm nu dus en eerlijk waar, ik vind 'm echt briljant! Ben nog niet eens halverwege 't album, maar hij verdient nu al een topic. Elk nummer is zo fantastisch...zat net zelfs met kippenvel te luisteren. Nou, dat heb ik dus bijna nooit met muziek...hooguit met de Champions League-hymne.

Nog meer mensen die 't album hebben? Zo ja, wat vinden jullie ervan? Zo nee, halen dat album!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem wel, vind hem magertjes. Wie de good friday releases volgt heeft elk nummer dat op het album staat al gehoort. Ik vind het daarom ook behoorlijk tegenvallen.

Sorry hoor, maar ik vind je redenering een beetje vreemd. Je mag 't album niet goed vinden, dat mag natuurlijk, maar "Ik heb alle nummers al 's gehoord, dús vind ik 'm tegenvallen" vind ik raar geredeneerd. Als je 't al niet leuk vond toen je de nummers voor 't eerst hoorde, zeg dat dan gewoon...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem wel, vind hem magertjes. Wie de good friday releases volgt heeft elk nummer dat op het album staat al gehoort. Ik vind het daarom ook behoorlijk tegenvallen.

Sorry hoor, maar ik vind je redenering een beetje vreemd. Je mag 't album niet goed vinden, dat mag natuurlijk, maar "Ik heb alle nummers al 's gehoord, dús vind ik 'm tegenvallen" vind ik raar geredeneerd. Als je 't al niet leuk vond toen je de nummers voor 't eerst hoorde, zeg dat dan gewoon...

Nou je releaset gewoon een album waaraan geen ene bal nieuw is met nummers die al lang officieel zijn gereleased, dat vind ik meer een compilatie dan een echt album. Verder vind ik de muziek idd niet echt mooi, en ik vind Kanye over het algemeen wel goed. Het enige goede nummer van het 'album' vond ik nog wel Power

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...