Jump to content

Chat openen met Y?


Luuknl

Recommended Posts

Alloah,

Ik krijg deze melding links boven in 't scherm als ik tijdens multiplayer op de "Y" toets druk (voor chat): You don't have sufficient privileges for network text chat

Ik kan niet chatten in gta iv multiplayer. Ook niet als ik alleen met een vriend ga en dan op de Y toets druk. Ik las al ergens anders iets van instellingen met xbox live, maar dat die instellingen heb ik nu allemaal op "iedereen" gezet. Zou het helpen als ik een nieuw account aanmaak, zodat ik dan de instellingen niet als "kind" doe ofzo?

Wie helpt en heeft raad, of heeft het zelfde probleem.

P.s.: het gaat trouwens om multiplayer LIVE, en dan bedoel ik dus de chat in het gta scherm zelf, en niet die van games for windows live.....

groeten

P.s.: het gaat trouwens om multiplayer LIVE, en dan bedoel ik dus de chat in het gta scherm zelf, en niet die van games for windows live.....

Bewerkt: door Luuknl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken het probleem en ik heb er zelf ook last van gehad. Na enig zoekwerk vond ik toch mijn post van een tijdje geleden terug;

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken het probleem en ik heb er zelf ook last van gehad. Na enig zoekwerk vond ik toch mijn post van een tijdje geleden terug;

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

oké fijn, maar is er ook een toets om de chat ff te verbergen, want soms typen mensen hele lange teksten:S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik ken het probleem en ik heb er zelf ook last van gehad. Na enig zoekwerk vond ik toch mijn post van een tijdje geleden terug;

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

oké fijn, maar is er ook een toets om de chat ff te verbergen, want soms typen mensen hele lange teksten:S

waar staat family settings?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...