Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

ik heb een probleempje tijdens het spelen ,als ik net een auto heb gedownload en in een garage heb gezet en dan wil uit halen dan duurt het heel lang voor hij open gaat en het beeld heel raar wazig alles verdwijnt dan. ze ziet ze nog wel maar alles word heel slecht :(

weet iemand hier probleem van

het lijkt wel of de auto een te hoge eis heeft en dat hij veel nodig heeft aan pixels

weet iemand hier het probleem van en een oplossing

alvast bedankt ;)

Geplaatst:

hallo allemaal

ik heb een probleempje tijdens het spelen ,als ik net een auto heb gedownload en in een garage heb gezet en dan wil uit halen dan duurt het heel lang voor hij open gaat en het beeld heel raar wazig alles verdwijnt dan. ze ziet ze nog wel maar alles word heel slecht :(

weet iemand hier probleem van

het lijkt wel of de auto een te hoge eis heeft en dat hij veel nodig heeft aan pixels

weet iemand hier het probleem van en een oplossing

alvast bedankt ;)

Antwoord:

Oplossing:

Een betere computer kan een groot verschil maken, of je huidige computer verbouwen qua videokaart enzovoort. Maar het is gratis als je gewoon die auto uit het spel haalt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

GTA San Andreas kan die hoge resolutie niet aan van de auto.

Je hebt GTA Sa Limit Adjuster nodig, en je Streaming memory van 50mb naar 2GB zetten bijvoorbeeld.

Dan pakt ie alles prima, en laadt hij gewoon alle wegen en gebouwen.

Aanbevolen versie van SALA is toch Alpha 8/9 als je zonder crashes wilt zitten, ook moet je je GTA_SA.exe aanpassen...

Weetjewat PM me maar als je wat meer wilt weten of hulp wilt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...