judoka27 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 hallo allemaal ik heb een probleempje tijdens het spelen ,als ik net een auto heb gedownload en in een garage heb gezet en dan wil uit halen dan duurt het heel lang voor hij open gaat en het beeld heel raar wazig alles verdwijnt dan. ze ziet ze nog wel maar alles word heel slecht weet iemand hier probleem van het lijkt wel of de auto een te hoge eis heeft en dat hij veel nodig heeft aan pixels weet iemand hier het probleem van en een oplossing alvast bedankt Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 hallo allemaal ik heb een probleempje tijdens het spelen ,als ik net een auto heb gedownload en in een garage heb gezet en dan wil uit halen dan duurt het heel lang voor hij open gaat en het beeld heel raar wazig alles verdwijnt dan. ze ziet ze nog wel maar alles word heel slecht weet iemand hier probleem van het lijkt wel of de auto een te hoge eis heeft en dat hij veel nodig heeft aan pixels weet iemand hier het probleem van en een oplossing alvast bedankt Antwoord: het lijkt wel of de auto een te hoge eis heeft en dat hij veel nodig heeft aan pixels Oplossing: Een betere computer kan een groot verschil maken, of je huidige computer verbouwen qua videokaart enzovoort. Maar het is gratis als je gewoon die auto uit het spel haalt. Reageren
jordytwello Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Ja, het kan ook aan de mod liggen, moet je is een andere mod proberen Reageren
DubstepKing Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 GTA San Andreas kan die hoge resolutie niet aan van de auto. Je hebt GTA Sa Limit Adjuster nodig, en je Streaming memory van 50mb naar 2GB zetten bijvoorbeeld. Dan pakt ie alles prima, en laadt hij gewoon alle wegen en gebouwen. Aanbevolen versie van SALA is toch Alpha 8/9 als je zonder crashes wilt zitten, ook moet je je GTA_SA.exe aanpassen... Weetjewat PM me maar als je wat meer wilt weten of hulp wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.