loatty Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 ik heb 1 simpele vraag: kan mijn laptop (deze) GTA IV aan? (en dan hoef ik niet te weten hoe slecht die het zal doen, enkel of het kan of niet) dank u Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 en waarom? Ik dacht dat je net zo weinig mogelijk informatie wou? Nouja, de processor is veel te traag (je moet minimum een Core 2 Duo @ 1.8 GHz hebben, die laptop heeft slechts 1.5 Ghz en daarbovenop is een laptop altijd wat trager dan een desktop) en de grafische kaart is te slecht. Reageren
loatty Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 (bewerkt) sorry, ik wou geen extra's over hoe slecht het zou zijn, de rest is wel welkom en is er echt geen kansje dat het kan? (ik heb namelijk een weekje of 2 naar verhalen over slechte computers die eht wel kunnen gezocht, maar wist het nog steeds niet 100% zeker) Bewerkt: 26 november 2010 door loatty Reageren
Hayte Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 De desktop equivalent van jouw laptop zou GTA IV niet eens kunnen draaien, het grootste probleem is je grafische kaart. Aangezien je niet wilt weten hoe slecht het speelt, zeg ik maar dat je het waarschijnlijk niet eens opgestart krijgt. Reageren
loatty Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 ja, was ik al bang voor.... ach, ik ga het toch proberen, koppig als ik ben als ik er aan denk, zal ik nog wel ff zeggen hoe het ging Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 ja, was ik al bang voor.... ach, ik ga het toch proberen, koppig als ik ben als ik er aan denk, zal ik nog wel ff zeggen hoe het ging als jij het toch gaat doen, waarom stel je uberhaupt dan de vraag? Reageren
loatty Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 omdat ik hoopte dat iemand me kon vertellen: het kan, het ziet er niet uit, maar het kan! Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Bespaar jezelf nou gewoon het geld, want je laptop gaat straks gewoon zeggen: Lieve jongen, ik ben te langzaam voor dit spel. Je mag wel een potje patience spelen als je wilt, dat spel kan ik wél aan. Reageren
loatty Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2010 mmmmokè maar ik koop 'm alsnog, bewaar ik 'm tot ik een nieuwe PC ga kopen, volgend jaar Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Volgend jaar is hij nog goedkoper, dus ik gewoon wachten. Reageren
loatty Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2010 zit wat in, maar hij is toch al besteld Reageren
flashingst Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 In dat geval zou ik gelijk alle nieuwe games kopen! Heerlijk, te veel geld uitgeven (volgens jou) toch??? Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) en sinds wanneer heb ik dat dan gezegd? (kan iemand mij dan meteen even een link naar een fimpje geven, dat ongeveer toont hoe erg het dan wel niet zal draaien? ) Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.