Hanneswasco Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (kan iemand mij dan meteen even een link naar een fimpje geven, dat ongeveer toont hoe erg het dan wel niet zal draaien? ) Als je het spel kan opstarten, dan moet je nog slechter dan dit verwachten (jouw processor is slechter, en je speelt op een laptop): Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) ach ja, had ik al verwacht......en nog erger dan dat die gast heeft ook veel te hoge settings mij gaat het er enkel om of GTA IV kan draaien, meer niet, dat het slechter dan slecht zou gaan, dat had ik al bedacht en wie weet, ik kan nog voor een wereldrecord gaan ik wou niets meer weten dan dit: kan mijn laptop GTA IV draaien, oftewel aan, niet hoe geweldig slecht het zou zijn... het sir voor mij nu ook niet veel meer dan dat ding draaiende houden tot ik een nieuwe pc heb (BTW, respect voor jou geduld met een (voor een keer) té erge noob Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
Hayte Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Als je niet wou weten hoe goed hij zou draaien, waarom vraag je dan toch hoe goed hij zal draaien, om daarna te zeggen dat je dat eigenlijk niet interesseert? O.o Voor een nieuwe pc zou ik je overigens adviseren om naar de Hardware sectie te gaan, daar alle gestickyde topics te lezen, en dan een nieuw topic te beginnen en een aanvraag doen voor een samengestelde pc. Bij een samengestelde pc krijg je namelijk meer bang for your buck (dus hogere prestaties voor hetzelfde geld dan bij bijvoorbeeld Acer pc's). Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) ja dank u, helaas ben ik hiermee aan m'n ouders gebonden...... fijn, maar ach..... dus dat wordt het 'm niet enne..... ik heb nooit iets gevraagd over hoe goed het zou draaien, enkel of het mogelijk was, ongeacht hoe slecht (waarvan ik al namelijk op de hoogte was) wederom, respect en many ty's voor jullie geduld en toewijding! Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 en sinds wanneer heb ik dat dan gezegd? Nou aangezien jij het spel toch koopt terwijl je weet dat je pc hem niet aankan. (kan iemand mij dan meteen even een link naar een fimpje geven, dat ongeveer toont hoe erg het dan wel niet zal draaien? ) Ik bespaar je de koppijn die je krijgt. als je geluk hebt krijg je iets meer dan 10 fps, kortom 10 beeldjes per seconde. Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) dank u, en ik weet ook wel wat fps is BTW: zou iemand een lijst kunnen maken, met mogelijke dingen om te doen, om m'n laptop iets minder crap te maken? en nee, alle beetjes helpen, als het mogelijk is dan Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 jawel, een nieuwe kopen die het spel wel aankan Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 da's wachten tot volgend jaar dus, anders nog iets? (probeer me anders te ontmoedigen, geef ff een link naar een filmpje waarin de te verwachte fps voor mij te zien zijn, mag ook van een andere game zijn) nog steeds heel veel respect, meer zelfs Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 da's wachten tot volgend jaar dus, anders nog iets? (probeer me anders te ontmoedigen, geef ff een link naar een filmpje waarin de te verwachte fps voor mij te zien zijn, mag ook van een andere game zijn) nog steeds heel veel respect, meer zelfs Hoe kunnen we je ooit ontmoedigen? Er zijn er nu al minstens 5 die hebben gezegt dat het als dikke poep door een trechter loopt, maar jij gaat toch het spel bestellen. Daarbij, het spel is al bestelt dus heeft het uberhaupt al geen nut je te ontmoedigen. Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) sure, bespaar me.... ehh...... idk, dooie laptop? en een filmpje? (nu inzetten mensen! zal de laptop zichzelf roosteren?!) Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Ik citeer; En aangezien dat op een (betere) pc was zal het bij jou nog veel slechter lopen. Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) true, in ieder geval bedankt voor de moeite iedereen, en ik neem dan maar aan dat ik nog wel ff moet zeggen hoe het ging? (nog steeds van mening dat die gast te hoge settings heeft) (ironisch, ik krijg 'm pas op 5 december soms is wachten lastig, like old days! ) Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 true, in ieder geval bedankt voor de moeite iedereen, en ik neem dan maar aan dat ik nog wel ff moet zeggen hoe het ging? (ironisch, ik krijg 'm pas op 5 december soms is wachten lastig, like old days! ) ik moest je toch ontmoedigen met een filmpje? Reageren
loatty Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) tja, niet gelukt alsnog bedankt voor de moeite, en ik zal nog wel ff posten hoe het gegaan is Bewerkt: 29 november 2010 door loatty Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Laat dat posten maar zitten, wij weten hoe het zal gaan. BANG!!! *laptop uit het raam gegooid*. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.