Jump to content

vriendelijk vraagje...


loatty

Recommended Posts

(kan iemand mij dan meteen even een link naar een fimpje geven, dat ongeveer toont hoe erg het dan wel niet zal draaien? :cab: )

Als je het spel kan opstarten, dan moet je nog slechter dan dit verwachten (jouw processor is slechter, en je speelt op een laptop):

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • loatty

    21

  • wesley123

    6

  • Sprunk

    4

  • Hanneswasco

    3

ach ja, had ik al verwacht......en nog erger dan dat :puh:

die gast heeft ook veel te hoge settings :puh:

mij gaat het er enkel om of GTA IV kan draaien, meer niet, dat het slechter dan slecht zou gaan, dat had ik al bedacht :sigaar:

en wie weet, ik kan nog voor een wereldrecord gaan :bonk::cab:

ik wou niets meer weten dan dit: kan mijn laptop GTA IV draaien, oftewel aan, niet hoe geweldig slecht het zou zijn... het sir voor mij nu ook niet veel meer dan dat ding draaiende houden tot ik een nieuwe pc heb ^_^

(BTW, respect voor jou geduld met een (voor een keer) té erge noob _O_

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet wou weten hoe goed hij zou draaien, waarom vraag je dan toch hoe goed hij zal draaien, om daarna te zeggen dat je dat eigenlijk niet interesseert? O.o

Voor een nieuwe pc zou ik je overigens adviseren om naar de Hardware sectie te gaan, daar alle gestickyde topics te lezen, en dan een nieuw topic te beginnen en een aanvraag doen voor een samengestelde pc. Bij een samengestelde pc krijg je namelijk meer bang for your buck (dus hogere prestaties voor hetzelfde geld dan bij bijvoorbeeld Acer pc's).

Link to comment
Delen op andere websites

ja dank u, helaas ben ik hiermee aan m'n ouders gebonden...... :duh:

fijn, maar ach..... dus dat wordt het 'm niet :cry:

enne..... ik heb nooit iets gevraagd over hoe goed het zou draaien, enkel of het mogelijk was, ongeacht hoe slecht (waarvan ik al namelijk op de hoogte was)

wederom, respect en many ty's voor jullie geduld en toewijding! :dans:

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

en sinds wanneer heb ik dat dan gezegd? :duh:

Nou aangezien jij het spel toch koopt terwijl je weet dat je pc hem niet aankan.

(kan iemand mij dan meteen even een link naar een fimpje geven, dat ongeveer toont hoe erg het dan wel niet zal draaien? :cab: )

Ik bespaar je de koppijn die je krijgt. als je geluk hebt krijg je iets meer dan 10 fps, kortom 10 beeldjes per seconde.

Link to comment
Delen op andere websites

dank u, en ik weet ook wel wat fps is :sigaar:

BTW: zou iemand een lijst kunnen maken, met mogelijke dingen om te doen, om m'n laptop iets minder crap te maken? en nee, alle beetjes helpen, als het mogelijk is dan :bier:

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

da's wachten tot volgend jaar :cry:

dus, anders nog iets? :sigaar:

(probeer me anders te ontmoedigen, geef ff een link naar een filmpje waarin de te verwachte fps voor mij te zien zijn, mag ook van een andere game zijn)

nog steeds heel veel respect, meer zelfs :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

da's wachten tot volgend jaar :cry:

dus, anders nog iets? :sigaar:

(probeer me anders te ontmoedigen, geef ff een link naar een filmpje waarin de te verwachte fps voor mij te zien zijn, mag ook van een andere game zijn)

nog steeds heel veel respect, meer zelfs :bier:

Hoe kunnen we je ooit ontmoedigen? Er zijn er nu al minstens 5 die hebben gezegt dat het als dikke poep door een trechter loopt, maar jij gaat toch het spel bestellen. Daarbij, het spel is al bestelt dus heeft het uberhaupt al geen nut je te ontmoedigen.

Link to comment
Delen op andere websites

true, in ieder geval bedankt voor de moeite iedereen, en ik neem dan maar aan dat ik nog wel ff moet zeggen hoe het ging? :bier:

(nog steeds van mening dat die gast te hoge settings heeft)

(ironisch, ik krijg 'm pas op 5 december :duh: soms is wachten lastig, like old days! :klap: )

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

true, in ieder geval bedankt voor de moeite iedereen, en ik neem dan maar aan dat ik nog wel ff moet zeggen hoe het ging? :bier:

(ironisch, ik krijg 'm pas op 5 december :duh: soms is wachten lastig, like old days! :klap: )

ik moest je toch ontmoedigen met een filmpje? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...