loatty Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 nah, 't is de bedoeling dat de laptop nog voor werk en stuff in gebruik blijft en 't is zonde van dat raam Reageren
LSDesign Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Maar het is ook zonde van je geld om GTA IV te kopen. Mijn mening? Koop gewoon een Xbox 360 i.p.v. een nieuwe PC. Scheelt je een hoop gezeur en geld. Dit heb ik ook gedaan en ik ben er achteraf veel gelukkiger mee dan met een PC. Bewerkt: 30 november 2010 door LSDesign Reageren
loatty Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 kan, maar ik heb absoluut de pest aan die controllers Reageren
loatty Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) oké, doe me een lol guys, en wie weet hebben jullie er ook wat plezier in: aangenomen dat ik GTA IV kan installeren en draaien, gok eens hoe het zal zijn? en wees (plz!) creatief! dank u Bewerkt: 30 november 2010 door loatty Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik weet niet wat je nu precies wilt, maar we hebben allemaal al voorspeld hoe de gameplay zal zijn. We zijn het unaniem erover eens dat het spel, als het al gaat draaien, draait als dikke stront door een rietje. Met alles op low, en schaduw uit, zal je misschien net aan 10 FPS komen, maar daar houd het dan ook wel mee op. Reageren
loatty Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 oké oké sorry, ik ben inderdaad aan 't doorzeiken maar toch bedankt voor alle hulp, en ik ga nog posten over hoe het ging, hoe dan ook! Reageren
loatty Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 nou jongens, jullie blij, ik laat 'm toch liggen tot volgend jaar Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Heb je het licht gezien!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.