Jump to content

help mijn deb blockeert


azlef

Recommended Posts

kan iemand me helpen mijn msn start net op na een paar seconden komt er op van windows live manger werkt niet meer en daar na komt er onder aan te staat deb blockeer om u pc de beschermen wat kan ik doen om diet tegen te houden

(ps.ik heb windows vista home premuim)

Link to comment
Delen op andere websites

kijk mijn windows live messenger start niet op het word ge blockt door DEP wat kan ik doen om die block weg te halen nu goed

(ps.ik heb windows vista)

DEP is zorgt ervoor dat programma's niet zomaar in acties in het geheugen kunnen uitvoeren. Als je MSN het eerder wel heeft gedaan en nu niet meer, kan het zijn dat je een virus hebt die geblokkeerd word, scan daarom eens je PC grondig door.

DEP uitschakelen is niet aanbevolen want die beveiliging is er niet voor niks, Als je het dan toch wilt uitschakelen kan je op deze site kijken (Op eigen risico!): Klik

Link to comment
Delen op andere websites

kijk mijn windows live messenger start niet op het word ge blockt door DEP wat kan ik doen om die block weg te halen nu goed

(ps.ik heb windows vista)

DEP is zorgt ervoor dat programma's niet zomaar in acties in het geheugen kunnen uitvoeren. Als je MSN het eerder wel heeft gedaan en nu niet meer, kan het zijn dat je een virus hebt die geblokkeerd word, scan daarom eens je PC grondig door.

DEP uitschakelen is niet aanbevolen want die beveiliging is er niet voor niks, Als je het dan toch wilt uitschakelen kan je op deze site kijken (Op eigen risico!): Klik

ik heb in adimator opdrachtpomp dit geschreven

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

en ik heb mijn pc ook opinieuw op gestart maar er geberut niks mijn msn blijft block

er blijft maar komen windows live messenger werkt niet meer wat kan ik doen reageer plz

Link to comment
Delen op andere websites

laat maar ik snap het al je moet dan nog msn als adimator opstarten dan werkt het en nog bedankt om nog te reageren

MSN heeft helemaal geen admin rechten nodig, ik zou toch maar eens scannen op virussen (die kunnen waarschijnlijk niet zonder administrator rechten hun werk doen ;) )
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

laat maar ik snap het al je moet dan nog msn als adimator opstarten dan werkt het en nog bedankt om nog te reageren

MSN heeft helemaal geen admin rechten nodig, ik zou toch maar eens scannen op virussen (die kunnen waarschijnlijk niet zonder administrator rechten hun werk doen ;) )

oke maar met welke software moet ik da doen ik heb wel in de gaten dat er een virus is maar weet iemand een software die het virus (onder mijn toesteming natuurlijk) verweidert o ja kan ik het ook met avg doen want dat is een virus scaner op mijn pc

Bewerkt: door azlef
Link to comment
Delen op andere websites

laat maar ik snap het al je moet dan nog msn als adimator opstarten dan werkt het en nog bedankt om nog te reageren

MSN heeft helemaal geen admin rechten nodig, ik zou toch maar eens scannen op virussen (die kunnen waarschijnlijk niet zonder administrator rechten hun werk doen ;) )

oke maar met welke software moet ik da doen ik heb wel in de gaten dat er een virus is maar weet iemand een software die het virus (onder mijn toesteming natuurlijk) verweidert o ja kan ik het ook met avg doen want dat is een virus scaner op mijn pc

Alsjeblieft, lees het toic eens. Hayte heeft al een antwoord gegeven en heeft zelfs al een keer gezegt om zijn post nogmaals te lezen...

Link to comment
Delen op andere websites

he ik heb dat malware ding gedowload en ik heb mijn pc gescant en ik wou al die virusen verwiederen en toen kreeg ik een melding waar op stond om dat virus te verwiederen moest ik mijn pc opnieuw opstarten en na dat ik de coda had in gevoert kwam er een zward schrempje waar aleen nog mijn muis te zien was anders niet is dat een goed teken of is dat een slecht teken reageer plz

maar bedankt

Bewerkt: door azlef
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...