Jump to content

PS3 Buitenland

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry als ik dit topic onder het verkeerde plaats.

Ik verhuis binnen nu en 3 maand naar Spanje, moet ik daar dingen aanpassen, of zelfs betallen?

Ook sta ik aangemeld als Nederlander, moet dat dan spaans worden?

Verder weet ik niet wat ik kan verwachten en wil daar niet ineens zien dat niks werkt.

Kan iemand mij hierbij helpen.

Geplaatst:

Je hoeft geen flikker te doen, zover ik weet. Al weet ik niet of je dan dingen kan kopen via PSN kaarten die je in een winkel kan kopen, omdat ik niet weet of die kaarten regio-gebonden zijn (het lijkt mij van niet, maar je weet maar nooit). Ook weet ik niet of de Bles-code overeen komt. De bles-code is een regio gebonden code, wat er voor zorgt dat jij bijvoorbeeld geen extra auto pakket kan downloaden in de Nederlandse PSN Store voor een in Amerika gekochte Need For Speed ProStreet.

Geplaatst:

Waar je wel op moet letten, is dat de voltage hoog genoeg is.

Zie dat het op de meeste plekken 220volt is, maar dat er ook 110volt wordt gebruikt, dan heb je kans dat je PS3 het niet doet.

Maar verder, dacht dat die PS Store kaartjes Europa/Amerika/Azië gebonden waren en niet landelijk.

Geplaatst:

Nou mooi makkelijk dan gaan we het gewoon proberen, hij zal het wel doen.

Bedankt voor de hulp allemaal :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...