1974 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 (bewerkt) Weet niet wat ik er van moet vinden, dus plaats ik hem maar hier. Even kijken hoe men er kritisch naar kijkt ? Low-Quality versie, het orgineel is 3276 x 2472. Rate-ings & Posts zijn uiteraard welkom. Bewerkt: 26 november 2010 door 1973 Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Ik vind de manier waarop je de grens van de schaduw laat zien leuk gedaan. Net zoals je zelf zegt, weet ik ook niet zo goed wat ik er van moet vinden. Is het origineel genoeg, matchen de kleuren wel, wat doet die vrachtwagen op ze schouder et cetera. Je hebt het jezelf lastig gemaakt, haha. Even voor de duidelijkheid. Ik ben heel veel gekke tekeningen/designs gewend, alles is mogelijk, maar of ze nou altijd even goed opgezet zijn is de vraag, en die twijfels heb ik nu. Dat witte op de achtergrond, zijn dat nou bomen of moet dat vuur voorstellen waar zij belicht door raken aan de ene kant van hen gezicht? Reageren
1974 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 (bewerkt) Ik vind de manier waarop je de grens van de schaduw laat zien leuk gedaan. Bij deze tekening weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Is het origineel, matchen de kleuren wel goed, wat doet die vrachtwagen op ze schouder et cetera. Even voor de duidelijkheid. Ik ben heel veel gekke tekeningen/designs gewend, alles is mogelijk, maar niet altijd weet ik of het goed opgezet is, en die twijfels heb ik hier. Dat witte op de achtergrond, zijn dat nou bomen of moet dat vuur voorstellen waardoor zij belicht raken aan de ene kant van hen gezicht. Die wagen is eigenlijk een beetje nutteloos nu, ik bedenk me net dat deze nog niet helemaal af is. Maar ik moet nog meer doen, dus dat zal vandaag niet meer gaan. Het moest hoe dan ook een film poster achtig voor stellen. En de achtergrond is inderdaad een foto, wat achteraf niet helemaal slim leek. Er zal nog wel een V2 Komen. Bewerkt: 26 november 2010 door 1973 Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Misschien kun je iets maken waarbij de vrachtwagen met zijn grote koplampen van achteren schijnt op beide personen. Dan creëer je een soort van schaduw zoals je nu hebt om hen heen met daarbij een reflectie van de schaduw op de grond. Een met een sigaretje in ze mond, een stoer jasje, de ander 'geen idee'. Dit lijkt mij wel een vette poster voor een film, just improvising. Ik zou inderdaad geen bestaande afbeeldingen gebruiken, had het vrij snel door. Kan mooi staan, maar dan zul je verschillende dingen moeten uitproberen. Reageren
1974 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2010 (bewerkt) V.2, Wat geprobeerd. Sigaret ging niet echt meer. Heb dat figuur op de achtergrond er gewoon maar opgezet, is gewoon wat opvulling. Bewerkt: 28 november 2010 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.