matt Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Hallo mensen, hier nog een tutorial. Deze keer over hoe je een tekstwolk kunt maken in Photoshop. Hij is erg geschikt voor beginners, omdat je leert omgaan met de verschillende gradients, layer masks en de marquee tools. Have fun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Mooi Heb er alleen niks aan omdat ik een Nederlandse PS heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Niks ten nadele van je tutorial, maar een spreekballon is één van de custom shapes in Photoshop. Dat maakt de eerste drie stappen in principe wat overbodig... @TekaLoca: Switchen tussen een Engelse of Nederlandse versie is een fluitje van een cent als je ergens een Engels taal bestand vandaan kunt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Dan moet ik idd eerst die Engelse versie hebben he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Dan moet ik idd eerst die Engelse versie hebben he. Nee, je hebt een Engels taal bestand nodig die je dan omwisselt met de Nederlandse. Misschien heb ik 'm wel voor je, hangt er vanaf welke versie je hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2010 Niks ten nadele van je tutorial, maar een spreekballon is één van de custom shapes in Photoshop. Dat maakt de eerste drie stappen in principe wat overbodig... Haha, ik zie het nu ook. Nouja, zo kun je dan iniedergeval een custom ballon maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Dan moet ik idd eerst die Engelse versie hebben he. Nee, je hebt een Engels taal bestand nodig die je dan omwisselt met de Nederlandse. Misschien heb ik 'm wel voor je, hangt er vanaf welke versie je hebt. Dat bedoelde ik :$ Ik heb CS5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Geweldige tut, Nu weet ik hoe ik een goed glaseffect kan maken Welke PS gebruik je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 (bewerkt) Dankje! Ik gebruik Photoshop CS5 Bewerkt: 6 december 2010 door matt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Als de informatie op het internet correct is zou je het onderstaand bestandje moeten downloaden, uitpakken met een programma als WinRAR de map en_GB plaatsen in C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS5\Locales. Daarna open je Adobe Photoshop en ga je naar Edit -> Preferences -> Interface (vertaal dit eventjes naar het Nederlands, de bijgevoegde afbeelding zou moeten helpen ^^). Daar kan je dan de taal veranderen, de afbeeldingen zouden meer duidelijkheid moeten geven. Edit -> Preferences -> Interface Interface (taal veranderen) en_GB map(vergeet het niet uit te pakken met WinRAR!) en_GB.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.